• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

انگلیس؛ فالموث ویترین هنرهای تجسمی شد

  • کد خبر : 12301
  • 02 اکتبر 2022 - 12:56
انگلیس؛ فالموث ویترین هنرهای تجسمی شد
گردشگرآنلاین - شهر فالموث انگلیس میزبان نمایشگاه سه روزه هنرهای تجسمی و فرهنگ خلاقانه پر جنب و جوشی است که توسط یک سازمان غیرانتفاعی راه‌اندازی شده است.

به گزارش گردشگرآنلاین، در شهر فالموث انگلیس – Falmouth کورنول – Cornwall جشنواره جدید هنرهای تجسمی از روز جمعه آغاز به کار کرده که یک سازمان غیر انتفاعی با نام Falmouth Creates آن را هدایت می‌کند.

نمایشگاه همراه با رویدادهایی از جمله نمایشگاه، کارگاه و نمایش فیلم برگزار شده است.
به گزارش بی بی سی و به گفته سازمان‌دهندگان فالموث کریتز، این گروه در زمان همه‌گیری کرونا راه‌اندازی شده تا بازتاب دهنده صحنه و جامعه فرهنگی پر جنب و جوش در شهر باشد.

این سازمان توسط دو هنرمند داخلی ایجاد شده است؛ ویکی گلیستر – Vicki Glaister و آن مورگان – Ann Morgan سازمان‌دهندگان نمایشگاه در بیانیه‌ای اعلام کردند هنرمندان و خالقان آثار متأثر از ریتم‌های منظره‌ای که ما را احاطه کرده و از پویایی خام و جزر و مد ملایم الهام گرفته شده‌اند، هستند.

فالموث، کورنواg یک شهرک در بریتانیا است که در کورنوال واقع شده‌است.

کورن‌وال  یکی از شهرستان‌های تشریفاتی و غیرشهری در ناحیه جنوب غربی انگلستان است. این شهرستان در نوک شبه‌جزیرهٔ انگلستان قرار گرفته و از سمت شمال و غرب به اقیانوس اطلس، از سمت جنوب به سرحد انگلستان و از سمت شرق به شهرستان دوون محدود شده‌است. جمعیت این شهرستان بالغ بر ۵۳۴٬۳۰۰ نفر و مساحت آن نیز ۳٬۵۶۳ کیلومتر مربع است.

اِنگلستان یکی از چهار کشور تشکیل‌دهندهٔ پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و پراهمیت‌ترین بخش آن است که نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر را تشکیل می‌دهد. انگلستان وسیع‌ترین، پرجمعیت‌ترین و ثروتمندترین کشور پادشاهی متحد می‌باشد و پایتخت آن شهر لندن است.

انگلیس کشوری غنی از جاذبه‌ها و مکان‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری می‌باشد. از قلعه لندن در شهر لندن گرفته تا صخره‌ی گلاستون بری واقع در سومرست یا دوربین رادکلیف در آکسفورد همه و همه از جاهای دیدنی کشور انگلستان محسوب می‌شوند.

انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت بریتانیا است.

انگلیس؛ فالموث ویترین هنرهای تجسمی شد

انگلیس؛ فالموث ویترین هنرهای تجسمی شد

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=12301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.