• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

اولویت اول شهرداری شهر میراث جهانی یزد؛ رضایت شهروندان و مسافران است

  • کد خبر : 7453
  • 22 مارس 2022 - 16:10
اولویت اول شهرداری شهر میراث جهانی یزد؛ رضایت شهروندان و مسافران است

گردشگرآنلاین – شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه اقدامات بسیار گسترده ای برای ایام نوروز در سطح شهر یزد انجام شده، گفت: جلب رضایت شهروندان یزد و مسافران نوروزی در این ایام اولویت اول شهرداری از اجرای برنامه ها است.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد، ابوالقاسم محی الدینی در دیدار نوروزی با مهران فاطمی استاندار یزد با اشاره به حضور خوب مسافران در سطح شهر یزد برای ایام نوروز، اظهار داشت: الحمدالله اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته و فعالیت های متعددی از سوی شهرداری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی به کار گرفته شده، خاطرنشان کرد: در تمام برنامه ها سعی بر این بوده که زمینه حضور و استفاده شهروندان یزد هم فراهم شود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: به حمدالله اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده و اولویت اول ما در مجموعه شهرداری یزد،‌کسب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی است.

محی الدینی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه پیاده راه حضرت ولی عصر (عج)،‌ برگزاری جشن های مختلف در نقاط مختلف شهر،‌ راه اندازی نوروزگاه ها در بخش های مختلف و با حضور جمع زیادی از شهروندان و مسافران نوروزی، ‌برگزاری برنامه های مختلف ویژه خانواده ها در نقاط مختلف به ویژه بوستان خانواده از جمله اقداماتی است که در سطح شهر و در ایام نوروز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.