• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 10734
  • 28 آگوست 2022 - 13:08
اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید
گردشگرآنلاین - نخستین هتل ۵ ستاره استان اردبیل به‌ طور رسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گردشگرآنلاین از اردبیل، به‌مناسبت هفته دولت و با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری از اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل آغاز شد.

هتل ۵ ستاره یاکاموز، اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل بوده و دارای ۶۰ اتاق با ۱۵۰ تخت است که با تخت اضافه ظرفیت پذیرش ۲۱۰ نفر را دارد و استخر، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن‌های پذیرایی چندمنظوره، سالن سینما و… از جمله امکانات این هتل هستند.

به گزارش گردشگر آنلاین در چهارمین روز هفته دولت امروز ۱۳۷طرح عمرانی و اقتصادی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

هتل یاکاموز همه ضوابط و استانداردهای هتل‌های پنج ستاره را رعایت کرده است و بخش‌های مختلفی مثل استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ، لاندری، رستوران‌های سنتی، فرنگی و ایرانی، اتاق جلسات عمومی و خصوصی، سالن همایش و دو طبقه تالار از جمله امکاناتی هستند که در هتل پنج ستاره یاکاموز وجود دارند؛ علاوه بر این موارد، در طبقه آخر هتل که در حال تکمیل است روف گاردن و رستوران رو باز را خواهد داشت و همچنین رستوران طبقه اول در این مجموعه یکی از زیباترین رستوران‌های استان خواهد بود.

در این هتل ۶۹ اتاق وجود دارد که با ظرفیتی حدود ۱۵۰ نفر در حالت عادی پذیرای مهمانان و مسافران عزیز خواهد بود، ظرفیت هتل با اضافه کردن تخت به بعضی اتاق‌ها می‌تواند تا ۲۰۰ نفر هم افزایش یابد، در ساختن هتل سعی شده است فضای اتاق‌ها کوچک نباشد و همه امکانات رفاهی از بهترین نوع در اتاق‌ها فراهم هستند.

این هتل در اکثر اتاق‌های خود چشم‌اندازی زیبا از رودخانه بالیخلو و فضای سبز اطراف آن را به مسافران هدیه می‌کند که می‌تواند اقامت لذت بخشی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

هتل ۵ ستاره استان اردبیل

هتل ۵ ستاره استان اردبیل

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=10734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.