• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

اپلیکیشن گردشگری لرستان ساخته می‌شود

  • کد خبر : 14268
  • 07 نوامبر 2022 - 9:22
اپلیکیشن گردشگری لرستان ساخته می‌شود
گردشگرآنلاین - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: اپلیکیشن گردشگری استان ساخته می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از لرستان، عطا حسن‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه با وجود فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند، قابل دسترس‌ترین وسیله برای افراد همین گوشی است و در نظر داریم با ساخت اپلیکیشن گردشگری لرستان همه علاقمندان بتوانند به طور مفصل با جزئیات و مشخصات جاذبه‌های گردشگری لرستان آشنا شوند.

این مسئول یادآور شد:این اطلاعات شامل شاخص تاریخی ابنیه، چگونگی مسیر دسترسی، مسافت و فاصله تا مرکز شهر، آب و هوا و چگونگی امکانات منطقه هدف آشنا شوند که همین امر موجب استقبال بیشتر گردشگران خواهد شد.

وی ادامه داد: وجود یک اپلیکیشن جامع مبتنی بر تلفن همراه که محتوی لیست کامل جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی استان مانند آبشارها، روستاهای هدف گردشگری و نقاط خاص طبیعت لرستان باشد، کم‌هزینه است.

حسن پور اظهار کرد: از طرفی گردشگر در کوتاه‌ترین زمان با موثق‌ترین راهنما و جامع‌ترین توضیحات به سمت مقصد گردشگری مورد نظرش هدایت می‌شود که مزیت مهمی به شمار می‌رود.

لرستان تنها استان ایران است که به دلیل اهمیت فوق‌العاده تاریخی یکی از ۴ بخش اصلی موزه ملی ایران را به خود اختصاص داده‌است. این ۴ بخش اصلی عبارتند از پیش از تاریخ، تاریخی و لرستان، دوران اسلامی، مهر و سکه.

استان لرستان به دلیل قرارگیری در رشته کوه‌های زاگرس و وجود منابع فراوان آب دارای موقعیت مناسب از لحاظ گردشگاه‌ها و دیدنی‌های طبیعی است.

لرستان جایگاه آثار باستانی و تاریخی فراوانی است که می‌توان آن‌ها را به سه دوره پیش از تاریخ، دوره ایران باستان و دوره اسلامی تقسیم کرد.

لرستان یک استان چهار فصل و دارای آب وهوای متنوع است و سه ناحیه مشخص آب و هوایی دارد. کوهستان‌های مرتفع، آبشارهای متعدد، دریاچه‌های طبیعی، جنگل‌های وسیع بلوط و چند دشت وسیع در لرستان وجود دارند که از ظرفیت‌های این استان برای جذب گردشگر هستند.

اپلیکیشن گردشگری لرستان ساخته می‌شود

اپلیکیشن گردشگری لرستان ساخته می‌شود

منبع: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=14268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.