• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9
حضور فعالان غیرمجاز در گردشگری کاشان

گلایه از وضعیت گردشگری در کاشان

  • کد خبر : 422
  • 14 آگوست 2021 - 11:25
گلایه از وضعیت گردشگری در کاشان
فعالیت غیرمجاز فعالان گردشگری در کاشان موجب نارضایتی گردشگران شده و این موضوع برای صنعت توریسم شهرستان آسیب زا است.

به گزارش گردشگر آنلاین، حوزه گردشگری در کاشان در مدت اخیر با کِش و قوس‌هایی همراه بوده است که باعث شده است به این حوزه مهم خدشه وارد شود و از این رو لازم است تا یه حوزه گردشگری بیش از پیش توجه شود.

فعالیت برخی از فعالان غیرمجاز گردشگری در شهرستان کاشان باعث شده است که نارضایتی گردشگران را به دنبال داشته باشد و از این رو مسئولان امر لازم است تا با رصد و پایش دقیق‌تر این موضوع را پیگیری کنند.

مهران سرمدیان در این رابطه ضمن اشاره به وصول چندین شکایت از مدیران برخی رفتار و شرکت‌های مجاز خدمات مسافرتی اظهار داشت: برخی از شهروندان سودجو نیز تورهای غیرمجاز برگزار کردند و از این رو این موضوع از طریق دستگاه انتظامی و امنیتی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با بیان اینکه تورهای غیرمجاز در کاشان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند، افزود: در این شرایط با حکم قضایی و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان دفاتر افراد متخلف پلمب و و با افراد فاقد مجوز نیز در شبکه‌های مجازی برخورد قاطعی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:
از تقویت خدمات گردشگری تا ایده ساخت هتل دانشگاه در پاسارگاد
باغ جهانی فین کاشان پربازدیدترین جاذبه گردشگری استان اصفهان
امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی کاشان و نجف
شهر جهانی نساجی کاشان خواهد بود
۳۰۰ طرح گردشگری استان اصفهان در حال اجراست

حجت‌اله ناصری پور نیز در این رابطه ضمن اشاره به فعالیت ۲۱ دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی مجاز دارای پروانه بهره‌برداری بند “ب” اظهار داشت: شهروندان برای خرید بسته‌های سفر خود صرفا به دفاتر مجاز مراجعه کرده و از تماس با افراد غیر حرفه‌ای و فاقد مجوز  به شدت خودداری کنند.

وی با بیان اینکه همراهی با تورهای غیر معتبر تبعات منفی از جمله نبود قرارداد و تعهد ارائه خدمت با کیفیت و عدم بیمه مسافر را به دنبال دارد، افزود: در صورت بروز هرگونه شکایت احتمالی رسیدگی به آن با مشکل مواجه می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین به نقل از تسنیم، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان ابراز داشت: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از اسامی دفاتر و شرکت‌های مجاز در ساعات اداری با حوزه گردشگری اداره کاشان با شماره ۵۵۲۲۰۰۱۱ تماس حاصل کنند.

تخریب سازه غیرمجاز در حریم مسجد آقابزرگ کاشان

تخریب سازه غیرمجاز در حریم مسجد آقابزرگ کاشان

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.