• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

ایده طرح جامع گردشگری در جاده چالوس هرگز اجرایی نشد!

  • کد خبر : 4641
  • 09 ژانویه 2022 - 16:26
ایده طرح جامع گردشگری در جاده چالوس هرگز اجرایی نشد!

گردشگرآنلاین – فرماندار کرج گفت: طرح جامع گردشگری در جاده چالوس تزی بود که هیچ وقت اجرا نشد و در حد گزارش عملکرد مسکوت باقی ماند؛ از اکنون برای برنامه‌های گردشگری بهار در جاده چالوس طرح و برنامه داشته باشید.

به گزارش گردشگرآنلاین از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، در حاشیه آیین تکریم و معارفه سرپرستان بخشداری آسارا، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به موقعیت حساس وخاص بخش آسارا بعنوان چهارمین محور گردشگری زیبای جهان است، گفت: این منطقه دروازه گردشگری استان و حتی کشور است و طرح جامع گردشگری یکی از برنامه هایی بود که برای جاده چالوس قرار داشت.

وی با بیان اینکه آنگونه که زیبنده ظرفیت‌های طبیعی و سرسبز این محور است طرح جامع گردشگری و برنامه اجرایی صورت نگرفته است، افزود: طرح جامع گردشگری در جاده چالوس تزی بود که هیچ وقت اجرا نشد و در حد گزارش عملکرد مسکوت باقی ماند.

قاسم پور با تاکید بر ضرورت همگرایی اعضای شورا و دهیاران در روستاهای بخش آسارا ادامه داد: اجازه ندهید حتی یک متر از اراضی ملی تحت عنوان پارک و…تغییر کاربری پیدا کند چرا که طبیعت بکر این منطقه دستخوش آسیب زیست محیطی قرار خواهد گرفت.

قاسم پور بر ضرورت حفاظت از اراضی مجاورت رودخانه کرج نیز تاکید کرد و گفت: جلوی ساخت و ساز ویلاهای لاکچری در مجاورت نقاط خوش آب و هوا باید گرفته شود.

وی بیان کرد: پیست گردشکری دیزین یکی از این طرح جامع گردشگری که مدت ها است از رونق افتاده باید دوباره احیا شود و فعالیت های ورزشی و توریستی از سر گرفته شود.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از فارس، فرماندار کرج همچنین پیگیری ادامه روند گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز را ضروری دانست و افزود: تا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این بخش، سوخت رسانی به روستاییان با دقت و نظارت صورت بگیرد. پیگیری مطالبات روستاییان سیل زده و دچار حریق در بخش آسارا نیز در دستورکار قرار دارد.

قاسم پور با اشاره به اینکه مدیریت ترافیک در ایام پایانی هفته وجلوگیری از انسداد راه ها یکی دیگر از موضوعاتی است باید با برنامه ریزی آن را هدایت کرد، ادامه داد: از اکنون برای برنامه‌های گردشگری بهار در جاده چالوس طرح و برنامه داشته باشید.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.