• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

ایران از چشم جهانگردان موتورسوار ایتالیایی

  • کد خبر : 8496
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
ایران از چشم جهانگردان موتورسوار ایتالیایی
گردشگرآنلاین - گروهی از جهانگردان ایتالیایی موتورسوار در سفر به ایران، مشارکت زنان در امور اجتماعی، میهمان‌نوازی و مردم، آشنایی بیشتر جوانان با زبان‌های خارجی، وجود امنیت، امکانات و اقلیم متنوع در ایران را در خور توجه دانستند.

به گزارش گردشگرآنلاین، این گروه شش نفره موتورسوار به ایران سفر کرده‌اند، در دیداری که با محمدحسین صوفی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی داشتند، تجربیات خود در این سفر را «جذاب» توصیف کردند و مشارکت زنان در امور اجتماعی، میهمان‌نوازی و مهربانی مردم، آشنایی بیشتر جوانان با زبان‌های خارجی، وجود امنیت، امکانات پیشرفته، اقلیم متنوع در نقاط مختلف کشور و آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی را از جمله نکات جذاب سفر خود به ایران برشمردند.

این موتورسواران ایتالیایی که برخی از آن‌ها چندمین‌بار است که به ایران سفر می‌کنند، خود را سفیر فرهنگی ایران دانستند که برای معرفی درست ایران به دیگر جهانگردان اقدام خواهند کرد.

موتورسواری به راندن موتورسیکلت گفته می‌شود. موتورسواری برای برخی افراد، تنها شکل مقرون به صرفه از حمل‌ونقل فردیِ موتوری است. استفاده از موتورسیکلت و جابه‌جایی با موتور سیکلت‌های کوچک، از شایع‌ترین وسیله‌ها در کشورهای پُر جمعیت از جمله هند، چین و اندونزی است.

موتور سواری شاخه‌های گوناگونی دارد و از تفریحی و مسابقه‌ای تا کاری و شرکت در گروه‌های اجتماعی خاص همچون کلوپ موتورسواری و دسته‌های موتورسوار را در بر می‌گیرد.

امنیت پایین موتورسوار، همواره از مسائل مورد توجه در این رشته بوده است. استفاده از وسیله با سرعتِ مطمئنه، تعمیر و نگهداری موتور سیکلت و استفادهٔ درست از آن نیز از مسائل دیگرِ موردِ توجه هستند.

منبع: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=8496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.