• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

بازدید از لوئیزیانا در سفر جاده ای بعدی شما

  • کد خبر : 5137
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
بازدید از لوئیزیانا در سفر جاده ای بعدی شما

گردشگرآنلاین – در صورتی که سفر و گردشگری شما به دریاچه مکزیک مرتبط بود، حتما توصیه می کنیم بازدید از لوئیزیانا را در برنامه خود قرار دهید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، از دریاچه های بکر و جنگل های ماگنولیا گرفته تا سواحل شنی خلیج مکزیک، سفر جاده ای مناطق طبیعی بازدید از لوئیزیانا می درخشند. هنگام گشت و گذار در “ایالت پلیکان” از کمپینگ در کمپ های لوئیزیانا و استراحتگاه های RV لوئیزیانا، که توسط دوستان مهمان نواز و مهربان جنوبی اداره می شود، لذت ببرید. نمایشگاه‌های ویژه در موزه‌های ایالتی، کنسرت‌های موضوعی، فیلم‌ها و اجرای مجدد امضای تاریخی در دسامبر در نیواورلئان، همگی برای جشن‌های تولد ۲۰۰ سالگی لوئیزیانا برنامه‌ریزی شده‌اند.

لوئیزیانای شمالی به خاطر رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، تپه‌های ملایم، تپه‌های خمیده و جنگل‌های وسیع شهرت دارد. علاوه بر این، این بخش از ایالت خانه پناهگاه ملی حیات وحش Upper Quachita در نزدیکی استرلینگتون است. مرکز این حفاظتگاه رودخانه کوچیتا است که از شمال به جنوب از مرکز پناهگاه می گذرد و جنگل ها، باتلاق ها و آبراهه های آن را به دو بخش تقسیم می کند. غازها، اردک ها، عقاب های طاس و پرندگان آوازخوان مهاجر وقت خود را در کوچیتا می گذرانند. ماهیگیری در تمام طول سال و شکار فصلی آهو، پرندگان آبزی و شکار کوچک مجاز است. سایر فعالیت های معمولی پناهگاه شامل پیاده روی، تماشای حیات وحش و عکاسی در فضای باز است. یک رانندگی آرام در امتداد ریور رود مناظر باشکوهی از رودخانه کوچیتا و جنگل‌های اطراف، به‌علاوه گاه گاه اجمالی از آهو و گونه‌های پردار محلی را ارائه می‌دهد.

در منطقه مرکزی لوئیزیانا، مزارع پنبه به رودخانه‌های وحشی، خلیج‌ها و دشت‌ها متصل می‌شوند. مناطق مختلف جنگل ملی کیساچی، که دفتر مرکزی آن در پینویل است، در هفت محله مرکزی و شمالی لوئیزیانا امتداد دارند. راه های موثر زیادی برای تجربه شگفتی های کیساچی وجود دارد. RV ها می توانند پیاده روی، دوچرخه سواری، قایق رانی، اسب سواری، ماهیگیری، شکار، شنا یا رانندگی با وسیله نقلیه آفرود (احتمالا بهترین حالت رها کردن RV روی پیاده رو) از طریق چشم انداز ۶۰۰۰۰۰ هکتاری جنگل، در نزدیکی لوئیزیانای خود. اردوگاه ها میهمانان با زمین‌های بی‌شماری روبرو می‌شوند – باتلاق‌های چوب سخت، جنگل‌های سرو خزه‌دار، باتلاق‌ها، تندبادهای بایو، دریاچه‌های آرام و تپه‌های ماسه‌سنگ. و در اطراف هر پیچ، شگفتی هایی مانند ارکیده، آزالیا صورتی و گیاهان گوشتخوار خارق العاده وجود دارد. مراقب انگشتان خود باشید

همچنین در مرکز ایالت پلیکان، در شمال ویل پلات، و در سفر جاده ای پارک ایالتی چیکو، مقصد مورد علاقه ماهیگیران قرار دارد. چیکو دارای جنگل‌های چوب سخت، ماگنولیا، سرو و درختان توپلو و دریاچه‌ای است که توسط اداره حیات وحش و شیلات لوئیزیانا مدیریت می‌شود. بازدیدکنندگان از دسترسی به همه چیزهای دوستدار آب، از جمله قایق‌خانه، راه‌اندازی رمپ، اجاره کشتی‌های آبی و اسکله‌های ماهیگیری بزرگ لذت می‌برند. دریاچه چیکو حاوی مقدار زیادی از ماهی باس‌های شاداب، درشت دهان، گل آبی و آفتاب‌ماهی گوش قرمز است. برای مهمانانی که اهل ماهیگیری نیستند، این پارک دلپذیر یک استخر بزرگ، امکانات پیک نیک دنج متعدد و مسیرهای طبیعت گردی برای کوهنوردان، دوچرخه سواران و کوله گردها ارائه می دهد. به علاوه، استراحتگاه های کمپینگ RV لوئیزیانا به راحتی در نزدیکی قرار دارند.

در مجاورت چیکو، درخت‌خانه ایالتی لوئیزیانا، اولین حفاظت‌گاه از این دست در جنوب و بهترین درخت‌خانه نگهداری شده توسط ایالت در آمریکا قرار دارد. این گنجینه گیاه شناسی بیش از ۳۰۰ هکتار از پوشش گیاهی طبیعی را پوشش می دهد، به علاوه معرفی برنامه ریزی شده گونه های گیاهی بومی. زمین درختکاری به طور قابل توجهی متفاوت است، از چمن صاف در سواحل دریاچه چیکو تا شیب های تند در امتداد برآمدگی های دامنه تپه. بسیاری از گیاهان لوئیزیانا، از درختان راش باستانی و ماگنولیاهای خیار گاوی گرفته تا سرخس‌های فانتزی و ارکیده‌های مگس جرثقیل، نشان داده شده‌اند. برای مهمانانی که می‌خواهند نگاهی عمیق به اسرار گیاه‌شناسی درخت‌خانه داشته باشند، مسیرها و پل‌هایی برای انتقال کوهنوردان به گوشه‌ها و گوشه‌های کمتر سفرشده پارک وجود دارد.

در بخش جنوبی لوئیزیانا در نزدیکی دریاچه چارلز، مسیر طبیعی کریول، مسیر طبیعی منظره‌ای، از میان کشور وحشی معروف به Outback لوئیزیانا عبور می‌کند. این تور ۱۸۰ مایلی خودکار/RV از میان دشت‌ها، باتلاق‌ها و سواحل ساحل خلیج فارس می‌گذرد، جایی که پروانه‌ها، پرندگان آوازخوان و پشه‌های وزوز حفاری را با خرچنگ، میگو و تمساح به اشتراک می‌گذارند. از آنجایی که این مسیر فرعی پناهگاه‌های ملی سابین و کامرون پریری و همچنین دو مسیر اصلی پرندگان مهاجر – پروازهای مرکزی و می‌سی‌سی‌پی – را قطع می‌کند، یک منطقه عالی برای تماشای پرندگان و ناظران حیات وحش است.

یکی دیگر از جاذبه‌های جنوبی، درست زیر نیواورلئان در ماررو، سفر جاده ای واحد حوضه باراتاریا در پارک تاریخی و حفاظت ملی ژان لافیت، برخی از بهترین تالاب‌های خور آمریکای شمالی را در خود جای داده است. جنگل‌های زنده بلوط، باتلاق‌های سرو و باتلاق‌های آب شیرین باراتاریا محل زندگی آرمادیلوهای ۹ نواری، میخ‌زانو، خربزه، تمساح و خرچنگ است. شکوفه‌های فصلی زنبق‌های آبی غول‌پیکر و گل همیشه بهار زرد رنگی به چشم‌انداز طلسم‌کننده حوضه باراتاریا می‌افزایند. حوضه باراتاریا چه از طریق مسیرهای پیاده‌روی و پیاده‌روی روی تخته یا از داخل یک قایق رانی سرخورده کاوش شود، نمایشی به یاد ماندنی از دلتای بی‌نظیر لوئیزیانا را ارائه می‌دهد.

در ساحل خلیج لوئیزیانا در کشور کاجون، پارک ایالتی گراند آیل در گرند آیل یکی از بهترین مکان‌های گریز آمریکا برای ماهیگیری در آب شور است. آب‌های محلی بیش از ۲۸۰ نوع ماهی از جمله ماهی‌های مورد علاقه مانند قزل‌آلای خالدار، ماهی قرمز و تارپون، گونه‌های برجسته تارپون رودئوی سالانه گرند آیل را در خود جای داده است. ماهی‌گیران می‌توانند یک منشور در اعماق دریا رزرو کنند، از اسکله ماهیگیری روشن پارک بپیمایند، یا برای تماشای موج سواری امیدوارکننده به ساحل بروند. Grand Isle همچنین یک مکان برنده برای شناگران و قایقرانان است. و برای بازدیدکنندگانی که به بالای برج دیدبانی پارک صعود می‌کنند، جایزه یک منظره مرغ دریایی از خط ساحلی شگفت‌انگیز خلیج فارس است.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Ann Emerson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.