• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

بازگشایی مجدد باغ لاله آسارا

  • کد خبر : 20042
  • 30 آوریل 2023 - 10:47
بازگشایی مجدد باغ لاله آسارا
گردشگرآنلاین - مدیر باغ لاله آسارا از مشکلات پیش آمده که باعث تعطیلی موقت باغ لاله شد از شهروندان عذر خواهی کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین از البرز، علی اکبر پهلوانی مدیر باغ لاله آسارا و مسئول برگزاری جشنواره لاله‌های آسارا، با اشاره به ترافیک سنگین جاده چالوس در روزهای تعطیل گفت: بنده بابت مشکل پیش آمده که بخاطر گره ترافیکی جاده چالوس ، باغ لاله به روی بازدیدکنندگان بسته شد عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: انسداد مجموعه لاله ها در عصر جمعه صرفا به دلیل بازگشایی گره ترافیکی محور کرج کندوان بود که احتمالا این موضوع در هفته های آتی نیز بنا به صلاحدید مسئولین و شرایط ترافیکی متصور است.

پهلوانی با بیان اینکه این جشنواره باید با پیوست فرهنگی و ترافیکی  اجرا شود، افزود: جشنواره‌های لاله‌ها به عنوان یکی از برندهای گردشگری البرز می‌تواند به رونق اقتصاد گردشگری استان کمک بسیار زیادی کند.

وی با بیان اینکه در این مدت روزانه نزدیک به ۳۰ هزار نفر از باغ لاله‌های آسارا بازدید داشتند، گفت: از زمانی که این جشنواره فعالیت خود را شروع کرد، به گواه بسیاری از کسبه جاده چالوس، بسیاری از کسب و کارها رونق بیشتری پیدا کرده بود و این را می‌توان از نتایج مثبت جشنواره لاله‌های آسارا دانست.

وی با اشاره به اینکه گل لاله البرز در کشور به یک برند تبدیل شده است، ادامه داد: بنده بنا بر احساس مسئولیت و دغدغه‌ای که نسبت به گردشگری استان البرز و جاده چالوس دارم و با توجه به دارا بودن تخصص لازم در زمینه گل لاله اقدام به راه‌اندازی جشنواره لاله‌های آسارا کردم تا دین خودم را به بخش گردشگری ادا کنم.

وی با اعلام بازگشایی مجدد باغ گفت: باغ لاله آسارا که از اوایل اردیبهشت ماه برپا شده همه روزه پذیرای گردشگران خواهد بود.

شهر آسارا یکی از مقاصد گردشگری استان البرز و جاهای دیدنی کرج است که به‌لطف وجود جاذبه‌های طبیعی و قرارگیری در نزدیکی تهران، محبوبیت زیادی بین پایتخت‌نشینان و اهالی مناطق اطراف دارد.

بازگشایی مجدد باغ لاله آسارا

بازگشایی مجدد باغ لاله آسارا

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=20042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.