• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان خبر داد؛

باغ جهانی فین کاشان پربازدیدترین جاذبه گردشگری استان اصفهان

  • کد خبر : 7165
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
باغ جهانی فین کاشان پربازدیدترین جاذبه گردشگری استان اصفهان

گردشگرآنلاین – رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: از زمان شروع تعطیلات نوروزی تاکنون باغ جهانی فین کاشان پربازدیدترین جاذبه گردشگری استان اصفهان بوده است.

به گزارش گردشگرآنلاین، مهران سرمدیان  با اشاره به آمادگی کامل واحدها و قسمت‌های مختلف برای پذیرایی از مسافران نوروزی در کاشان اظهار داشت: تمام واحدهای اقامتی و هتل‌های کاشان در ایام نوروز مورد بازرسی پیوسته بازرسان اداره میراث فرهنگی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۵ واحد از تأسیسات گردشگری کاشان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته‌اند، ابراز داشت: در حال حاضر ۸۵ واحد اقامتی و پذیرایی با ظرفیت بیش از دو هزار و ۴۰۰ تخت برای اقامت مسافران نوروزی و گردشگران در سطح شهرستان کاشان فعال هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان با اشاره به اینکه در سه روز ابتدایی تعطیلات نوروز در کاشان تمام واحدهای اقامتی و پذیرایی کاشان توسط مسافران نوروزی تکمیل شد، تصریح کرد: بازرسی‌های انجام شده به منظور ارتقای سطح خدمات ارائه شده تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به استقبال بی نظیر مسافران نوروزی در بازدید از جاذبه‌های گردشگری کاشان گفت: باغ جهانی فین کاشان از ابتدای تعطیلات تاکنون بیشترین بازدید را در سطح استان اصفهان داشته است.

سرمدیان با اشاره به اینکه از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تا سوم فروردین ۱۴۰۱ باغ جهانی فین کاشان پذیرای بیش از ۴۰ هزار گردشگر بوده است، افزود: پیش بینی می‌شود در ادامه تعطیلات تعداد بیشتری از مسافران و گردشگران از این میراث جهانی کاشان بازدید کنند.

به گزارش گردشگر آنلاین مهر نوشت: وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعدد فرهنگی برای مسافران نوروزی کاشان در نظر گرفته‌ایم، تاکید کرد: برنامه «نوروزگاه» هر روز با موضوعات آئین، موسیقی سنتی، آداب و سنن با هدف معرفی فرهنگ غنی منطقه فرهنگی کاشان در مجموعه جهانی باغ فین اجرا می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام بناهای تاریخی و گردشگری کاشان به جز حمام داخلی مجموعه جهانی فین کاشان (محل شهادت امیرکبیر) میزبان گردشگران و مسافران نوروزی بوده و برای رفاه مسافران پارکینگ‌های متعددی در مجاورت ابنیه شاخص تاریخی ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.