• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

بانک‌ها درتبدیل اهواز به یک شهرگردشگری کمک کنند

  • کد خبر : 3480
  • 19 دسامبر 2021 - 9:14
بانک‌ها درتبدیل اهواز به یک شهرگردشگری کمک کنند

گردشگرآنلاین – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه بانک‌ها در زیباتر شدن شهر اهواز نقش‌آفرینی کنند گفت: بانک‌ها می‌توانند با سرمایه‌گذاری و یا جذب سرمایه‌گذار در ایجاد فضای گردشگری در اهواز کمک کنند.

به گزارش گردشگرآنلاین، آقا رضا فتوحی روز شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان، در سرسرای معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: از بانک‌ها درخواست داریم که در بحث شهرگردشگری به ویژه در حوضه رودخانه کارون که از وسط شهر اهواز عبور می‌کند سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: بانک‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و با سرمایه‌گذاری و یا جذب سرمایه گذار به منظور ایجاد فضای شهرگردشگری با محوریت رودخانه کارون شرایط را برای جذب گردشگر در اهواز فراهم کنند.

فتوحی ادامه داد: از دیگر مواردی که انتظار می‌رود بانک‌ها در برنامه کاری خود قرار دهند پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی ، مرغداری ها ، باغداری ها و توسعه بخش شیلات به ویژه پرورش میگو در خوزستان است تا باعث رونق تولید و اشتغال در استان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: بانک‌ها در خوزستان لازم است که در حوزه پتروشیمی‌ها ورود اثر بخش داشته باشند و در بخش صنایع پایین دست آن برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال گام موثر بردارند.

فتوحی ادامه داد: با ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی از هدر رفت منابع جلوگیری خواهد شد و تولید ثروت و تامین تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی در خوزستان نیز رونق خواهد گرفت.

وی افزود: از دیگر مواردی که از بانک ها خواسته شده تا در برنامه کاری خود قرار دهند حمایت از واحدهای راکد و غیرفعال است تا دوباره به چرخه تولید برگردند؛ برای توسعه و پیشرفت خوزستان نیاز به همکاری بیش از پیش بانک‌ها است.

منبع: ایرنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.