• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

باید به گردشگری هنری توجه ویژه داشت

  • کد خبر : 2526
  • 01 دسامبر 2021 - 12:57
باید به گردشگری هنری توجه ویژه داشت

گردشگرآنلاین – رئیس حوزه هنری اصفهان گفت:باید گردشگری هنری در اصفهان را که استانداری هم بر آن تاکید دارد، رونق داد و بر روی آن کار کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، حمد نوری عصر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری اصفهان، اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته کنار مجتبی شاه‌مرادی قرار داشتم و خدا را شاکرم که توفیق خدمت به عنوان رئیس حوزه هنری اصفهان نصیب من شد. ذات تشکیل حوزه هنری و گردشگری هنری به واسطه انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) است.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: از مجتبی شاه‌مرادی حلالیت می‌طلبم و هم‌اکنون که ایشان به سازمان فرهنگی شهرداری منتقل شدند، احساس دوری ندارم‌. امیدوارم این دو نهاد همکاری‌های خوبی داشته باشند.

گردشگری هنری ایران

گردشگری هنری ایران

وی با اشاره به ریل‌گذاری حوزه هنری اصفهان، توضیح داد: حوزه هنری در دوره جدید شعاری به نام “حوزه هنری قلب تپنده فرهنگ و هنر نصف‌جهان” مانور داد و بین همه نهادهای فرهنگی و هنری ارتباط برقرار شد. این شعار یعنی ما در کنار همه نهادها هستیم و در راستای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گردشگر آنلاین، نوری گفت: در بخش‌های مختلف از جمله رویدادها فعالیت‌های ویژه‌ای داریم و در تلاش هستیم استعدادهای هنری را در کل استان کشف کنیم. اصفهان همواره از دو سرچشمه زاینده رود و هنر حیات خود را می‌گرفته، زاینده‌رود به هر دلیلی خشک است و اثرات آن را می‌بینیم، امیدوارم هرچه زودتر آب زاینده‌رود جاری شود.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: باید تلاش کرد تا هنر اصفهان کم رونق نشود و با کمک همه باید اصفهان پویایی هنر خود را حفظ کند. همچنین ترویج هنر معاصر ایران اسلامی، ترویج هنر اسلامی و تاریخ شفاهی در اصفهان یک ظرفیت کم نظیر دارد و باید به آن توجه شود.

وی تاکید کرد: باید گردشگری هنری در اصفهان را که استانداری هم بر آن تاکید دارد، رونق داد و بر روی آن کار کرد.

گفتنی است در مراسم امروز مجتبی شاه‌مرادی، رئیس سابق حوزه هنری استان اصفهان تکریم و احمد نوری به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان اصفهان معارفه شد.

منبع: مهر 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.