• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
8

با توریسم پزشکی از مزایای پزشکی عالی برخوردار شوید

  • کد خبر : 3514
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
با توریسم پزشکی از مزایای پزشکی عالی برخوردار شوید

گردشگرآنلاین – توریسم سلامت امروز یکی از مهمترین و پردرآمدترین انواع گردشگری است که در کشورهای پیشرفته مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سرویس گردشگری سلامت گردشگرآنلاین، به دلیل درمان های گران قیمت و در دسترس نبودن خدمات مطلوب و مقرون به صرفه، وضعیت نامناسب سلامتی برای شما مانند یک کابوس به نظر می رسد اما توریسم پزشکی خدمات بسیار خوبی دارد.

افرادی که هنوز به دلیل این مشکلات از درمان مناسب اجتناب می‌کنند، اکنون می‌توانند نفس راحتی بکشند، زیرا توریسم پزشکی برای ارائه مراقبت‌های پزشکی مقرون‌به‌صرفه و همچنین فرصتی برای کشف کشورهای جدید برای آنها وجود دارد. به طور قطع، فریب خدمات کم هزینه و با تکنولوژی بالا دلیل اصلی است که مردم را ناامید می کند تا چمدان های خود را ببندند.

در حالی که گردشگری پزشکی توسط روزنامه‌ها، مجلات و کانال‌های تلویزیونی تبلیغ می‌شود، اکثر مردم هنوز نمی‌دانند که این گردشگری در حال تبدیل شدن به بخش جدایی‌ناپذیر هر بیمارستان بزرگ در بسیاری از کشورها است. کشورهایی مانند هند، تایلند و سنگاپور تعطیلات پزشکی منحصر به فرد گردشگری را ارائه می دهند. شکی نیست که این کشورها بیمارستان‌ها و کلینیک‌های زیادی دارند که مجهز به آخرین فناوری‌ها و دستگاه‌ها برای پشتیبانی از خدمات خود هستند.

هر ساله تعداد بیشتری از بیماران از سراسر جهان برای دریافت خدمات پزشکی بسیار تخصصی و مقرون به صرفه، تعطیلات خود را برنامه ریزی می کنند. ساکنان ایالات متحده، که تحت هیچ خدمات بیمه ای نیستند، خدمات توریسم پزشکی خارج از کشور را امیدوارکننده تر می دانند. از آنجایی که هیچ شرکت بیمه ای مسئولیتی در قبال هزینه های درمانی خود ندارد، بهتر است در خارج از کشور با هزینه کمتری درمان شود.

خدمات پزشکی در این کشورهای مقصد مانند سایر کشورهای توسعه یافته است. پس چرا اگر خدمات مشابهی را با مزایای اضافی دریافت می کنید، بیشتر پرداخت کنید. در برخی کشورها، درمان‌ها توسط تحقیقات پالایش شده پشتیبانی می‌شوند، بنابراین، بیمارانی که از کشورهای توسعه‌یافته غربی می‌آیند ممکن است به درمان‌ها و خدمات خود اعتماد کنند.

به منظور ارائه بهترین راه حل های بهداشتی، بیمارستان های کشورهای مقصد، کارکنان خود را تشویق می کنند تا انگلیسی صحبت کنند تا همه کارکنان بتوانند به خوبی با بیماران بین المللی ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، برخی از بیمارستان ها برای جذاب تر کردن معامله، مشوق تعطیلات را ارائه می دهند. چند سال پیش، توریسم پزشکی چندان محبوب نبود، زیرا خدمات و درمان های زیادی نداشت. با این حال، با گذشت زمان و درگیر شدن با جراحی زیبایی، پلاستیک یا انتخابی، افراد بیشتری بسته های خود را برای گردشگری پزشکی رزرو می کنند.

امروزه بیماران نیز تحت عمل های پزشکی نجات دهنده مانند جراحی قلب، جراحی مغز و درمان اختلال هستند. جایگزینی لگن، درمان سرطان و کار باروری نیز در سال های اخیر کاملاً پذیرفته شده است. حتی زمانی که بلیط هواپیما، هتل ها، بیمه مسافرتی، کرایه ماشین، خرید و غذاخوری را در نظر بگیرید، از مراقبت های بهداشتی داخلی شما مقرون به صرفه تر است. بنابراین، آیا این فرصت عالی برای به حداکثر رساندن مزایای سلامتی و همچنین تور نیست.

درست است که برخی از مقاصد اقداماتی را ارائه می دهند که در بسیاری از کشورهای غربی در دسترس نیست. برای مثال، لایه برداری لگن تنها درمانی بود که توسط FDI مجاز بود. با کمال تعجب در اکثر بیمارستان های این کشورهای مقصد موجود است. تمام اعتبار این توسعه به فناوری اطلاعات اختصاص دارد که گردشگری پزشکی را مقرون به صرفه تر و در سطح جهانی در دسترس قرار داد.

سفر بین المللی و پیشرفت اصلی در علم پزشکی، توریسم پزشکی در حال تبدیل شدن به یک گرایش جهانی است. در واقع، گردشگری پزشکی برای بهره مندی بیماران بین المللی وجود دارد. افرادی که علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد آن هستند می توانند در وب سایت های مرتبط در اینترنت جستجو کنند تا گزینه های بهتری دریافت کنند.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Sarah Wilson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.