• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

بخش گردشگری بیشترین خسارت دیده کروناست

  • کد خبر : 1595
  • 22 اکتبر 2021 - 11:47
بخش گردشگری بیشترین خسارت دیده کروناست
گردشگرآنلاین - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: بخش گردشگری بیشترین خسارت دیده کروناست.

به گزارش سرویس خبری گردشگرآنلاین، امیر ارجمند اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست سال ۱۸ هزار و ۷۵۵ گردشگر در هتل‌ها و سایر تأسیسات گردشگری استان اقامت داشتند که ۱۸ هزار و ۴۶۲ نفر گردشگر داخلی و ۲۹۳ نفر گردشگر خارجی بودند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: این ۱۸ هزار و ۷۵۵ نفر بیشتر در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

وی تصریح کرد: در این مدت بیش از یک هزار نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و… استان زنجان بازدید کردند.

ارجمند اظهار کرد: با توجه به تداوم کرونا برای حفظ بیشتر سلامت گردشگران و همچنین جامعه میزبان، هیچ توصیه و دعوتی برای حضور گردشگر در استان نداشتیم اما تاسیسات گردشگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مسافرانی که به این استان سفر کردند، خدمات مورد نیاز را ارائه کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: در شرایطی که طی ماه‌های اخیر بخش گردشگری کشور را با بحرانی به نام کرونا مواجه کرد، زنجان با همت والای فعالان گردشگری توانسته است از این شرایط به‌ سلامتی عبور کند، گردشگری زنجان فرآیند مطلوبی را طی می‌کند که این به دلیل ظرفیت خاص و ویژه استان است.

وی به نقش بخش خصوصی در فرآیند توسعه استان به‌ ویژه در حوزه خدمت به مسافران اشاره کرد و گفت: چشم‌انداز جذب گردشگر مسؤولیت ما در بخش دولتی و خصوصی را دوچندان می‌کند و باید برای رشد و تعالی این استان از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

ارجمند بیان کرد: بخش گردشگری در کشور بیشترین خسارت را از بحران کرونا دیده است و باید این بخش را با حمایت از سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران نجات دهیم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.