• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
خبر خوب دکتر جوکار برای فعالان گردشگری

بررسی راهکارهای شروع دوباره سفرهای گردشگری در دیدار با ضرغامی

  • کد خبر : 1324
  • 14 اکتبر 2021 - 13:10
بررسی راهکارهای شروع دوباره سفرهای گردشگری در دیدار با ضرغامی
دبیر فراکسیون گردشگری مجلس از بررسی راهکارهای شروع دوباره سفرهای گردشگری با توجه به افزایش واکسیناسیون و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نشست با وزیر گردشگری خبر داد.

به گزارش سرویس پارلمانی گردشگرآنلاین، محمدصالح جوکار به دیدار اخیر خود با عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار گسترده استان در حوزه تاریخی، بخش مهمی از این دیدار به بحث در ارتباط با این ظرفیت‌ها و راهکارهای توسعه گردشگری استان اختصاص داشت.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دیدار با وزیر گردشگری پیرامون ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر جهانی یزد و بافت‌های تاریخی که یزد به عنوان قطب گردشگری از آن بهره‌مند است صحبت شد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه صورت بگیرد گفت: با توجه به توضیحات و صحبت‌هایی که با آقای ضرغامی صورت گرفت، قول‌های خوبی از وزیر برای این موضوع گرفتیم.

عزت الله ضرغامی و محمدصالح جوکار

عزت الله ضرغامی و محمدصالح جوکار

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد یکی دیگر از محورهای این نشست را صحبت در حوزه برنامه‌ریزی برای شروع سفرهای گردشگری دانست و عنوان کرد: شروع دوباره سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با آقای ضرغامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جوکار افزود: دعوت از آقای ضرغامی برای حضور در استان یزد و برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری یکی دیگر از محورهای این نشست بود.
دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات و مسائلی که در حوزه بافت های میراثی در استان وجود دارد، گفت: راهکارهای حل این مشکلات در نشست با وزیر مطرح و قول‌های مساعدی از سوی آقای ضرغامی برای حل این مشکلات داده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.