• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

برنامه‌های نوروز در شهر میراث جهانی یزد خانواده محور است

  • کد خبر : 7483
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
برنامه‌های نوروز در شهر میراث جهانی یزد خانواده محور است

گردشگرآنلاین – شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اقدامات گسترده‌ای که در راستای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده گفت: عموم برنامه‌های نوروز در یزد خانواده محور است.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد،‌ ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه در طول ایام نوروز برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود تصریح کرد: برنامه‌‌های در نظر گرفته شده از هفته قبل آغاز و تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مسافرت‌های نوروزی هم تحت‌الشعاع قرار گرفته و با کاهش آمار مسافرت روبرو بودیم تصریح کرد: امسال به دلیل مدیریتی که در ارتباط با کرونا صورت گرفت،‌ تعداد مسافران نوروزی هم افزایش داشت و از مدت‌ها قبل شهر را برای این منظور آماده کردیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه خانواده در یزد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهایی که شهرداری در برنامه‌های مختلف خود در نظر گرفته،‌ تقویت بنیان خانواده است.

محی‌الدینی تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در ارتباط با خانواده در شهر یزد انجام شد، ‌راه‌اندازی بوستان خانواده در بافت تاریخی یزد است که بستری مناسب برای برگزاری برنامه‌های مختلف با همین موضوع را به وجود آورده است.

وی به برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در سطح شهر میراث جهانی یزد برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: عموم برنامه‌های نوروز در شهر میراث جهانی یزد خانواده محور است و تلاش شده که این برنامه‌ها متناسب با تمام افراد و اعضای خانواده باشند.

وی با اشاره به حضور بالای  نوروزی ابراز دا‌شت: امسال مدیران شهری تمام تلاش خود را برای زیباتر نشان دادن  به کار بستند حدود ۵۰ هزار مترمربع گل کاری در سطح شهر انجام و مسیر بافت تاریخی با سبدهای گل گل آرایی شد البته پاکبانان عزیز ما در نظافت و پاکیزگی شهر کمر همت بستند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7483

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.