• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

برنامه ریزی یک سفر اسکی خانوادگی: مزیت ها و مشکلات سفرهای اسکی

  • کد خبر : 4575
  • 07 ژانویه 2022 - 17:29
برنامه ریزی یک سفر اسکی خانوادگی: مزیت ها و مشکلات سفرهای اسکی

گردشگرآنلاین – اسکی یکی از ورزشهایی است که لذت بسیاری برای گردشگران دارد و به ویژه اسکی خانوادگی به لذت آن بیش از پیش می افزاید.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، آیا برای برنامه ریزی برای سفرهای اسکی خانوادگی کمی زود نیست؟ برای مسافرت و ادراک بودجه، هرگز چنین نیست. علاوه بر این، انتظار تا یک ماه قبل از رسیدن فصل اسکی به اوج خود، تنها مشکلات بسته بندی و قیمت های فوق العاده بالا را تضمین می کند. از این رو، پرندگان اولیه نه تنها کرم را دریافت می کنند، بلکه بهترین محل اقامتی را که استراحتگاه ارائه می دهد نیز دریافت می کنند.

در حالی که بسیاری راحتی تعطیلات از پیش بسته بندی شده را ترجیح می دهند، برخی ممکن است تعطیلات اسکی DIY را انتخاب کنند. در حالی که بله، برنامه ریزی تمام جزئیات اسکی شما مستلزم چانه زنی، تحقیق و برنامه ریزی زیادی است. savoir-faire، سود می تواند بسیار زیاد باشد:

اسکی خانوادگی

اسکی خانوادگی

  • انعطاف پذیری. همه می توانند در مورد آنچه که می توانند در تعطیلات اسکی انجام دهند، نظر بدهند. اگر هر یک از اعضای خانواده ترجیحات خاص خود را داشته باشند، یک موقعیت برد-برد است.
  • آزادی. برنامه ریزی برای اسکی خود به این معنی است که شما این آزادی را دارید که به روش خود پیست اسکی را کشف کنید. این بدان معناست که شما می توانید از مناظر دور از دسترس بازدید کنید و حتی به اسکی در کشور بروید (البته با یک راهنما). لازم نیست نگران پایبندی به برنامه تعیین شده توسط آژانس مسافرتی خود باشید.
  • پس انداز. همانطور که می‌توانید تمام جنبه‌های اسکی خود را برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید ارزان‌ترین پروازها و اقامتگاه‌های موجود در استراحتگاه را انتخاب کنید.

اما با آزادی زیاد، مسئولیت بزرگی به همراه دارد. از آنجایی که شما تمام جزئیات سفر خود را مدیریت خواهید کرد، باید تمام مراحل را طی کنید تا اطمینان حاصل کنید که سفر شما بدون مشکل پیش می رود. این شامل ثبت نام فرزندانتان در یک مدرسه اسکی به انتخاب خودتان است، و مطمئن شوید که همه و همه چیز حساب شده است (آخرین چیزی که می خواهید این است که چمدان یا اسکی خود را در بین پروازهای اتصال گم کنید، یا متوجه شوید که جورج کوچک اشتباه کرده است. پرواز). و اگر کودکان خردسال یا کودکان نوپا را همراه خود می آورید، استرس را می توان بیشتر تشدید کرد.

 

از این رو، اگر همچنان این مسیر را (با مسئولیت خود) دنبال می‌کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام برنامه‌ریزی یک اسکی خانوادگی به خاطر بسپارید:

  • از عجله اجتناب کنید. برنامه ریزی یک اسکی خانوادگی مستلزم تحقیقات زیادی است، از این رو، باید زودتر آن را انجام دهید. این نه‌تنها تضمین می‌کند که اولین امتیازات را در بهترین مکان‌ها دریافت می‌کنید، بلکه آن را با قیمت بسیار کمتری دریافت خواهید کرد. در فصول کم شلوغی، تخفیف‌ها زیاد است زیرا اکثر اپراتورهای پیست اسکی سعی می‌کنند افراد بیشتری را زودتر رزرو کنند تا از عجله جلوگیری کنند.
  • ریز چاپ را بررسی کنید. بسیاری از خطوط هوایی، به ویژه شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت برای وسایل اسکی خانوادگی یا اسنوبرد هزینه اضافی دریافت می کنند. بنابراین، اگر ایرلاین انتخابی شما به شما اجازه می دهد که زودتر با حمل و نقل رزرو کنید، این کار را از قبل انجام دهید، زیرا اگر منتظر بمانید تا زمان ورود، هزینه بیشتری از شما دریافت شود.
  • اواخر یا اوایل فصل را انتخاب کنید. قیمت‌ها معمولاً در اوایل فصل (زمانی که جمعیت تازه وارد می‌شوند) یا اواخر فصل (زمانی که همه مشتاق بازگشت به واقعیت هستند) ارزان‌تر هستند، زیرا شرایط برف معمولاً در خارج از فصل اوج مشخص نیست. به علاوه، در این مدت می توانید از آرامش یک پیست اسکی تقریبا خالی لذت ببرید.
  • مقصدهای کمتر شناخته شده را انتخاب کنید. فصل اوج هنوز بهترین شرایط برفی را تضمین می کند. و اگر می خواهید در این زمان از سال به سربالایی بروید (اما همچنان می خواهید از شلوغی دوری کنید)، به استراحتگاه ها و مقاصد کمتر شناخته شده بروید. با کمی تحقیق، می‌توانید جواهرات پنهانی را پیدا کنید که می‌توانند پودر تازه‌ای را به اندازه همتایان محبوب‌ترشان با کسری از هزینه‌شان تضمین کنند.
  • گزینه های مراقبت از کودک را فراموش نکنید. از هتل یا اپراتور استراحتگاه بپرسید که آیا آنها مراکز نگهداری از کودکان یا مهدکودک دارند که می توانید در حین لذت بردن از روز خود در دامنه ها، بچه های کوچک خود را در آنجا رها کنید. اما این کار را با احتیاط انجام دهید: برخی از مهدکودک ها افرادی را استخدام می کنند که ممکن است گواهینامه لازم برای مراقبت از کودکان کوچکتر را نداشته باشند. از این رو، بهتر است قبل از سپردن مراقبت از کودک نوپا، ابتدا در مورد امکانات مراقبت روزانه تحقیق کنید.

به یاد داشته باشید که سفرهای اسکی خانوادگی ممکن است برای همه مناسب نباشد. از این رو، بهتر است قبل از در نظر گرفتن این مسیر، ابتدا گزینه های دیگر را بررسی کنید. اجرای ضعیف نه تنها مشکلاتی را تضمین می کند، بلکه هزینه های پنهانی را نیز تضمین می کند که از فهمیدن آن بسیار شگفت زده خواهید شد.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Donald Soolar است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.