• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

برنامه ریزی یک سفر کاری

  • کد خبر : 4668
  • 09 ژانویه 2022 - 13:48
برنامه ریزی یک سفر کاری

گردشگرآنلاین – سفر کاری این روزها برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد، در این سفر باید نکاتی را رعایت کنیم تا بتوانیم علاوه بر انجام وظیفه لذت هم ببریم.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، برای صاحبان مشاغل، یک سفر کاری می تواند یک ابزار ارزشمند و کسر مالیات باشد. با این حال، به طور معمول، صاحب کسب و کار به زمان مالیات می رسد و متوجه می شود که بدهی مالیاتی زیادی وجود دارد.

سپس چرخ ها شروع به چرخش می کنند. “چه کسرهای دیگری را از دست داده ام؟ اوه بله، تعطیلات خانوادگی!” افکار به تعطیلات خانوادگی و اینکه چگونه می توان آن را به عنوان یک سفر کاری تعبیر کرد. حقیقت این است که مگر اینکه شما واقعاً تجارت انجام داده باشید، پس از آن که واقعیت خیلی دیر شده است.

ترکیب یک سفر کاری و تعطیلات خانوادگی امکان پذیر است، اما مواردی وجود دارد که باید به درستی انجام دهید تا آن را قانونی کنید. هر تابستان سمینارها و سفرهای مربوط به کار برگزار می شود و خوب است که خانواده خود را همراه داشته باشید. توجه داشته باشید که فقط بخش تجاری سفر شما کسر مالیات است.

اگر وسیله نقلیه خود را رانندگی می کنید، دیگر هزینه بنزین برای بردن همسر و فرزندان ندارد، بنابراین تمام بنزین کسر می شود. اما اگر برای غذا خوردن توقف کنید، فقط افرادی که در بخش تجاری سفر شرکت دارند می توانند وعده غذایی را کسر کنند.

اگر همه شما در یک اتاق هتل اقامت داشته باشید، ممکن است هزینه آن برای اتاق بیشتر از زمانی نباشد که تنها بمانید، کل اتاق کسر می شود. اگر برای افراد بیشتری در اتاق هزینه بیشتری دارد، پس از آن مالیات اضافی کسر نمی شود.

شهربازی ها عموماً از مالیات کسر نمی شوند، مگر اینکه در یک تجارت مرتبط با شهربازی باشید. کسرها باید صادقانه و مرتبط با زمینه کسب و کار شما باشد.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی و سفر کاری انجام دهید

۱٫ از قبل برنامه ریزی کنید. برای اینکه به کجا می روید و چه کاری را انجام خواهید داد، برنامه ریزی کنید. منابع زیادی (مخصوصاً در اینترنت) وجود دارد که می توانند اطلاعات کسب و کارها و رویدادهای منطقه ای را که قصد دارید به آن سفر کنید، به شما ارائه دهند.

۲٫ هدف تجاری. برای سفر هدف خاصی داشته باشید. این می تواند شامل مواردی مانند بازدید از مشاغل دیگر مانند کسب و کار شما برای مشاهده نحوه عملکرد آنها، ایجاد تماس با مشتری یا فروشنده، جستجوی فرصت هایی برای توسعه و غیره باشد.

۳٫ رسیدها را نگه دارید. کلید گرفتن کسورات این است که بتوانید ثابت کنید هزینه هایی داشته اید. رسیدها شامل رسید فروش واقعی، چک، صورتحساب کارت اعتباری و صورتحساب بانکی است.

۴٫ اعضای خانواده را به خدمت بگیرید. بسته به نوع کسب و کاری که در آن شرکت می کنید، مواقعی وجود دارد که خانواده شما می توانند به جمع آوری اطلاعات کمک کنند و دیدگاه متفاوتی به اطلاعاتی که جمع آوری می کنید و مکان هایی که در آن تحقیق می کنید، ارائه دهند.

اگر از اعضای خانواده کمک می‌خواهید، از آنها بخواهید در پایان سفر گزارشی بنویسند و نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنند. مطمئن شوید که آن را با هدف سفر مرتبط می کنند.

۵٫ جایی که می روید ثبت نام کنید. مکان‌هایی را که می‌روید و مرتبط با تجارت هستند، ثبت کنید. یک دفتر یادداشت یا برنامه ریز روز می تواند کار کند. همچنین یک پاکت با سیاهه کاری در جلو و رسید و اطلاعات از مکان هایی که داخل آن می روید مفید است.

۶٫ ثبت نام با کسانی که صحبت می کنید. از افرادی که ملاقات می کنید و در مورد چه مواردی صحبت می کنید یادداشت کنید. باز هم، یک دفتر یادداشت، برنامه ریز روز یا پاکت نامه می تواند مفید باشد.

۷٫ آنچه را که تحقیق می کنید ثبت کنید. اطلاعاتی را که جمع آوری می کنید ثبت کنید.

۸٫ کارت ویزیت. یک کارت ویزیت از افرادی که ملاقات می‌کنید و کسب‌وکارهایی که بازدید می‌کنید و مرتبط با تجارت هستند، نگه دارید.

۹٫ خرد بلیط را نگه دارید. موارد خرد را از رویدادهایی مانند سمینارها و نمایشگاه‌های تجاری دور نگه دارید. توجه داشته باشید که چه چیزی از رویدادها یاد گرفتید.

۱۰٫ خلاصه کنید. در پایان سفر خلاصه ای از کارهایی که انجام داده اید و نتایجی که گرفته اید بنویسید.

IRS به دقت به سفرهای کاری نگاه می کند. اهداف و اعتبار آنها را می توان گسترش داد. با برنامه ریزی قبلی و ثبت سوابق خوب، می توان هزینه های قانونی شما را به راحتی و در چارچوب کدها و قوانین IRS کسر کرد.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Christopher Anderson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.