• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

برپایی تور یزدگردی در شهر میراث جهانی

  • کد خبر : 7445
  • 24 مارس 2022 - 16:04
برپایی تور یزدگردی در شهر میراث جهانی

گردشگرآنلاین – مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدگفت: امسال شهرداری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری یزد اقدام به برگزاری برنامه یزدگردی کرده است.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در خصوص برنامه های عیدانه مدیریت شهری در این شهر میراث جهانی، اظهار کرد: امسال شهرداری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری یزد اقدام به برگزاری برنامه تور یزدگردی کرده است.

وی افزود: این برنامه یزدگردی با حضور راهنمایان تور در حال برگزاری است و هر روز در شیفت‌های صبح و عصر درحال خدمت رسانی به مهمانان و همشهریان یزدی است.

مدیرگردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: ایستگاه شروع این برنامه از باغ دولت آباد است که صبح‌ها از ساعت هشت و نیم برنامه خودش را آغاز می‌کند.

ثواچه خاطرنشان کرد: مسافران در طول مسیر از مکان‌های مختلف بازدید می‌کنند و توضیحاتی در خصوص مکان‌های تاریخی و گردشگری یزد به مسافران داده می‌شود.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدگفت: امسال شهرداری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری یزد اقدام به برگزاری برنامه یزدگردی کرده است.

از قدیم گفته اند” سالی که نکوست از بهارش پیداست” حال که شهرداری، شورای  و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی توانستند امسال با یک برنامه ریزی دقیق، تلاش شبانه روزی و حمایت همه جانبه،  نوینی را در معرض دید مردم  و استان قرار دهند و موج آفرینی  و نشاط آفرین را محقق سازند، امیداست  با تداوم این روند  ۱۴۰۱ را به یزدی متفاوت در شاخصه های  و اجتماعی تبدیل نمایند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.