• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

به مناسبت هفته گردشگری بیش از ۴۰ برنامه در یزد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 12165
  • 30 سپتامبر 2022 - 18:22
به مناسبت هفته گردشگری بیش از ۴۰ برنامه در یزد برگزار می‌شود
گردشگرآنلاین - سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه گردشگری برای هفته گردشگری خبر داد اعلام کرد: با همکاری شهرداری، بخش خصوصی، مردم و جامعه محلی در سایر شهرستان‌ها هفته گردشگری پرشوری خواهیم داشت.

«مصطفی سپهری» امروز شنبه دوم مهرماه از برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه هفته گردشگری(پنجم تا دوازدهم مهرماه) خبر داد و اظهار کرد: این هفته با ۴۵ رویداد متنوع در حوزه‌های گردشگری معنوی، گردشگری خوراک، گردشگری کشاورزی، گردشگری شهری در یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای متنوع در این هفته، خاطرنشان کرد: گردشگری بخشی از اقتصاد و فرهنگ ماست و ازآنجایی‌که یزد شهر میراث جهانی است و در ابعاد ملی و جهانی حرف زیادی برای گفتن دارد لازم است که در این خصوص اقدام کنیم.

سرپرست این معاونت  استان از افتتاح جشنواره خوراک خیابانی خبر داد و گفت: رویدادهایی مانند برگزاری جشنواره‌های متعدد، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و توریسم، برگزاری نشست‌های متنوع با فعالان این حوزه، ارزیابی و تجلیل از برگزیدگان از اقداماتی است که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری آن هستیم.

بیشتر بخوانید:
موزه مسجد و موزه کلیسا در سنندج راه‌اندازی می‌شود
هر”گردشگر سلامت” معادل ۴۰ الی ۵۰ بشکه نفت ارزآوری دارد
چراغ کم سوی هتل‌های استان یزد رو به خاموشی
حمایت خاص و ویژه مجلس از گردشگری در قانون بودجه ۱۴۰۰

به گزارش گردشگرآنلاین و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، سپهری با اشاره به نقش بخش خصوصی در برگزاری این رویدادها تصریح کرد: با همکاری شهرداری، بخش خصوصی، مردم و جامعه محلی در سایر شهرستان‌ها هفته ی پرشوری خواهیم داشت.

سپهری عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا هماهنگی های لازم انجام شود و بهترین رویدادها را در این زمان داشته باشیم و در این راستا نشست‌های متعددی جهت هماهنگی هرچه بهتر برگزار شدن برنامه ها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع توریسم و هفته آن موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشیم و تلاش کنیم که این صنعت را در کشور و استان یزد هرچه بیشتر تقویت نماییم و قطعا خروجی آن نتایج بسیار خوبی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=12165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.