• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

برگزاری جشن سال تحویل در معیت شهدا در یزد

  • کد خبر : 7456
  • 20 مارس 2022 - 16:13
برگزاری جشن سال تحویل در معیت شهدا در یزد
گردشگرآنلاین - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه‌های این سازمان گفت: جشن سال تحویل در معیت شهدا در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد،‌ حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ سال تحویل در دو مکان حسینیه امیرچخماق در جوار شهدای گمنام و گلزار شهدای یزد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مهمانان نوروزی در شهر ما حضور دارند، و این امکان وجود دارد که برای مراسم سال تحویل مکان خاصی را نداشته باشند این جشن را برنامه ریزی کردیم تا هم مسافران عزیز و هم همشهریان بزرگوار که علاقه مند به حضور در اماکن جمعی هستند از این فرصت بهره مند گردند.

وی افزود: برنامه امروز از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز خواهد شد که تا اذان مغرب شاهد اجرای برنامه هایی نظیر شعر خوانی، حافظ خوانی، سرود خوانی و.. خواهیم بود و پس از اقامه نماز هم برنامه ها دنبال خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
مراسم جشن ثبت جهانی اورامان در سنندج از دریچه دوربین
مجتمع گردشگری بیگان شیروان به سرمایه گذار تحویل داده شد

صداقت‌‌؛ مناجات خوانی، اجرای مراسم تحویل سال، پخش سخنان مقام معظم رهبری، سخنرانی استاندار و شهردار محترم و تقدیر از تنی چند از چهره های شاخص استان نظیر سرکار خانم دکتر مهرابی به واسطه کسب رتبه نخست کتابشان در جشنواره فجر و سرمربی تیم والیبال شهداب که موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر شدند انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری در پایان با تاکید بر این نکته که برگزاری رویداد های نشاط آور در دستور کار سازمان قرار دارد گفت: در این دوساله شیوع کرونا به علت دور بودن مردم از برنامه های جنبی و نشاط آور؛ امروز جامعه ما نیازمند برگزاری چنین رویدادهایی است و امیدواریم در سال جدید بتوانیم نشاط و شادابی را به شهر بازگردانیم.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.