• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

به مناسبت دهه‌ فجر از 851 پروژه استان سمنان بهره برداری می شود

  • کد خبر : 5820
  • 01 فوریه 2022 - 11:19
به مناسبت دهه‌ فجر از 851 پروژه استان سمنان بهره برداری می شود

گردشگرآنلاین – استاندار سمنان از افتتاح بیش از 850 پروژه با اعتباری بالغ بر 3200میلیبارد تومان در این استان طی دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ضمن تبریک ورود به چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،با بیان اینکه همه مراسم‌ها و برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه‌ فجر با محوریت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود اظهار کرد: در طول دهه فجر سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: از این میزان ۳۹۳ پروژه با اعتبار ۶۶۶ میلیارد تومان عمرانی و ۴۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اقتصادی است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در قالب بهره‌برداری از این پروژه‌ها در دهه‌ فجر، بیش از ۳۰ هزار اشتغال در استان تثبیت و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید نیز فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: تحقق رشد اقتصادی در حوزه خدمات از جمله گردشگری، با توجه به ایام پایان سال و فرارسیدن نوروز، از اولویت‌های کاری در استانداری سمنان است.

هاشمی تاکید کرد: ایجاد فضای استقبال از بهار و مسافران و زائران امام هشتم(ع) باید توسط شهرداری های شهرهای استان در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: برخی مدیران کل خود را منحصر به اعتبارات تملک دارایی می‌کنند که نیاز است تمامی مدیران کل استان سهم استان را از حوزه اعتبارات ملی پیگیری کنند.

به گزارش گردشگر آنلاین از استان سمنان، استاندار سمنان با اشاره به شیوه‌های توزیع بودجه اضافه کرد: پیگیری خواهیم کرد تا شاخص پراکندگی در بحث توزیع اعتبارات استان لحاظ گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از اقدامات بسیار شایسته‌ای که در دولت سیزدهم پیگیری و محقق شد، بحث واکسیناسیون و افزایش ضریب نفوذ واکسن بود.

هاشمی تصریح کرد: در ۱۹ شهر استان زمین برای اجرای قانون‌ جهش تولید مسکن تامین شده و به عنوان دومین استان در کشور، عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی آعاز شده است.

وی همچنین عنوان کرد: ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد روستایی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهمیه ما در استان است که تاکنون برای ۷۳ درصد این میزان قرارداد منعقد شده است که امری بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت صمت، استان سمنان با پرداخت ۱۴.۶ درصد اعتبارات تسهیلات رونق تولید کشور، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده که این موفقیت حاصل تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه است.

وی تاکید کرد: وحدت، انسجام و همدلی عامل موفقیت در تمام امور است و مسائل جزئی، حاشیه ای و تفرقه افکنی، مسیر پیشرفت امور و دستیابی به موفقیت را غیرهموار خواهد ساخت.

استاندار سمنان در پایان گفت: گره‌گشایی از کارمردم با روحیه جهادی، شایسته سالاری، دست پاکی، کارآمدی و فساد ستیزی سرلوحه ما در تمامی امور در استان است

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.