• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

بوم گردی هیجان انگیز تولوم

  • کد خبر : 3648
  • 25 دسامبر 2021 - 8:07
بوم گردی هیجان انگیز تولوم

گردشگرآنلاین – شهر تولوم یکی از عجایب زیبای مکزیک است و یک شب اقامت در بوم گردی های این شهر هیجانی بسیار خاص و دلچسب برای شما به ارمغان می آورد.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، تولوم به سادگی گوهر راهروی مایان ریویرا است. این بهشت ​​غواصی است که رودخانه های زیرزمینی از سراسر شبه جزیره یوکاتان و ریویرا مایا مکزیک متحد می شوند.

تولوم به سه منطقه اصلی تقسیم می شود: شهر تولوم، منطقه هتل تولوم و سایت باستانی جادویی تولوم. این شهر در لبه های بزرگراه ۳۰۷ واقع شده است، جایی که فعالیت های تجاری و اجتماعی انجام می شود. ۱۳۰ کیلومتر در ۸۰ مایل از کانکون فاصله دارد.

جادوی تولوم از مکان های باستانی باشکوه آن آغاز می شود. این محبوب ترین سایت مایاهای مکزیک است، و به چندین دلیل خوب است. تولوم توسط سه دیوار احاطه شده است و با اقیانوسی که چهارمین مرز را تشکیل می دهد، شهر به گونه ای تدافعی طراحی شده است.

تولوم یکی از پربازدیدترین ویرانه های مایاها است، و همچنین تنها ویرانه مهم مایاها است که در امتداد خط ساحلی کارائیب مکزیک در “ریویرا مایا” یافت می شود. تولوم بدون شک نفیس ترین مکان باستانی در دنیای مایاها است و یکی از زیباترین مکان های باستان شناسی مایاها محسوب می شود.

تولوم به هیچ وجه بزرگترین نیست، اما موقعیت آن به عنوان پس زمینه ای قابل توجه برای تاریخ آن عمل می کند.

تولوم چیزی بیش از یک فرار آفتابی است: ویرانه های وسیع مایاها، قابل شنا، چشمه های آب شیرین و اکوتوریسم خیره کننده دارد. این ترکیبی از خط ساحلی ساحلی، منطقه باستان شناسی و شهر است.

تولوم مکانی عالی برای استراحت فیزیکی و معنوی، امکان تمرین مدیتیشن، یوگا یا حمام بخار سنتی Maya Temazcal یا لذت بردن از یک ماساژ ساحلی لذت بخش را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد.

منطقه هتل تولوم با معماری طبیعی و ساده ساخته شده است تا عملاً با محیط طبیعی ترکیب شود. به سبک کابانای ساحلی متمایل است و همه چیز را از گزینه های اقامتی ساده گرفته تا پالاپاهای شیک جدیدتر و گران قیمت را ارائه می دهد.

منطقه هتل در یک مایلی شرق در ساحل قرار دارد، همانطور که ویرانه‌های معروف تولوم مایا نیز وجود دارد. هتل ها فقط چند قدم با ساحل فاصله دارند که اکثرا کوچک، کم ارتفاع و کاملا ساده هستند.

منطقه هتل تولوم در این امتداد ۹ کیلومتری فقط چند هتل و کلبه دارد که از شهر آمده و به چپ می‌پیچید ۳ کیلومتر و بقیه ۶ کیلومتر به راست بپیچید.

تولوم همچنین توسط جنگل‌های سرسبز پر از استخرهای آب شیرین شفاف به نام سنوت احاطه شده است که تداعی‌کننده‌ای از محیط گرمسیری ارائه می‌دهد. تولوم می تواند شلوغ و گرم باشد، بنابراین بهتر است صبح ها قبل از رسیدن قایق های کروز و گروه های اتوبوس در حوالی ساعت ۱۰:۰۰ از آن بازدید کنید.

استخرهای آب شیرین کریستالی مادر طبیعت که در تاریخ و آیین مایا غوطه ور است. آنها هتل های تولوم سبک ها، قیمت ها و امکانات بسیار متفاوتی دارند. تولوم واقعاً مقصدی برای دوستداران طبیعت گردی، طبیعت، آرامش، خورشید و تاریخ است.

اقامت گاه های بوم گردی تلوم

اقامت گاه های بوم گردی تلوم

اقامت گاه های بوم گردی تلوم

اقامت گاه های بوم گردی تلوم

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Aejay Ramos است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.