• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
استاندار یزد تاکید کرد

تامین امنیت بافت تاریخی و گردشگری یزد

  • کد خبر : 2552
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
تامین امنیت بافت تاریخی و گردشگری یزد

گردشگرآنلاین – استاندار یزد گفت: مسئله امنیت بافت تاریخی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اقدامات لازم برای تامین امنیت کامل بافت تاریخی انجام شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در نشست شورای توسعه گردشگری استان یزد در ارتباط با بافت تاریخی اظهار داشت: گردشگری به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های تعالی و پشیرفت و توسعه استان یزد است و نسبت به آن عزم جدی داریم.

وی تصریح کرد: این نشست ایجاد شد که یک هم افزایی اتفاق بیفتد و شروعی برای تمام اقداماتی باشد که باید انجام شود و کلیات و سرفصل‌های آن تدوین می‌شود تا بتوانیم به فعالیت بپردازیم.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه این شورا باید به صورت ماهانه برگزار شود و اگر بیشتر از آن طول بکشد هیچ فایده‌ای ندارد تصریح کرد: تمامی کارگروه‌ها، کمیته‌ها و مجموعه‌هایی که در حوزه گردشگری کار می‌کنند باید تلفیق شده و ذیل موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت به صورت یکجا همه این مباحث در کمیته تخصصی مطرح شود.

فاطمی خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که در این نشست به عنوان اولویت بسیار مهم مطرح شد بحث حمل و نقل و زیرساخت‌های مرتبط با آن بود

وی عنوان کرد: در حوزه پرواز مباحثی که مطرح شد باید از طریق معاون عمرانی استانداری مورد پیگیری قرار گیرد و نتیجه به صورت جمع‌بندی شده در نشست آینده ارائه شود.

به گزارش گردشگر آنلاین از یزد، استاندار یزد افزود: مسئله امنیت بافت تاریخی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اقدامات لازم برای تامین امنیت کامل بافت تاریخی انجام شود.

فاطمی ادامه داد: موضوع پیوست فرهنگی هم یکی دیگر از مباحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد و حتما باید کمیته تخصصی مرتبط با مباحث فرهنگی ذیل این شورا ایجاد شود.

وی گفت: بحث گردشگری در استان یزد نباید متوقف بر یزد باشد و علاوه بر اینکه تمرکز زیادی بر یزد به عنوان مرکز استان داریم باید به صورت ویژه ظرفیت تمام شهرستان‌های استان را مورد بررسی قرار دهیم و حتی در هر نشست شورا مدیران یکی از شهرستانها حضور داشته باشند و در بخشی از جلسه موضوع به آن شهرستان اختصاص پیدا کند.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.