• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات

تمام کارکنان هتل های فرودگاهی در مقابل کرونا واکسینه شدند

  • کد خبر : 108
  • 14 آگوست 2021 - 12:15
تمام کارکنان هتل های فرودگاهی در مقابل کرونا واکسینه شدند
گردشگرآنلاین - مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات گفت: تمام کارکنان هتل های فرودگاهی امام خمینی (ره) در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی گردشگرآنلاین، سمانه یوسفی افزود: با پیگیری های انجام شده، کارکنان هتل های فرودگاهی در اولویت واکسیناسیون علیه ویروس کرونا قرار گرفتند و حدود ۱۳۰ نفر از کارکنان در مقابل این ویروس واکسینه شدند.

وی ادامه داد: دوز اول واکسیناسیون کارکنان هتل های فرودگاهی هفته گذشته انجام شد و در شهریور ماه آینده نیز دوز دوم واکسن تزریق خواهد شد.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به اینکه کارکنان هتل های فرودگاهی در خط مقدم حفظ سلامت جامعه نسبت به شیوع کرونا در مبادی ورودی و خروجی کشور هستند، واکسیناسیون آنها در اولویت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تست کرونا برای مسافران  این مجموعه ها، نگاه ما نگاه کلان در سطح جامعه بود و در یک سال گذشته ، به طور مرتب مکاتبات و پیگیری ها برای واکسیناسیون کارکنان هتل های فرودگاهی انجام شده بود.

بیشتر بخوانید:
عوامل حوزه مأموریتی وزارت میراث فرهنگی واکسینه می‌شوند
با بی توجهی به واکسیناسیون؛ نمک وزارت بهداشت بر زخم صنعت گردشگری ایران
آغاز واکسیناسیون شاغلان مراکز اقامتی در ایران
محدودیت‌های سفر با افزایش واکسیناسیون کرونا برداشته می‌شود

شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.

به گزارش گردشگرآنلاین، شیوع کرونا در جهان سبب شد تا صنعت گردشگری با چالش های بسیاری مواجه شود و در این بین بسیاری از فعالان عرصه گردشگری با ترک فعالیت خود به سمت کارهای دیگر روی آورند و حتی بسیاری از این افراد با عضویت در تاکسی های اینترنتی به عنوان راننده مشغول به فعالیت شدند.

آن دسته هم که فعالیت خود را ادامه دادند همچون هتل های فرودگاهی خسارت های بسیاری را متحمل شده و تا مرز ورشکستگی پیش رفتند به گونه ای که حتی پس از دوران کرونا هم قطعا با مشکلات بسیاری مواجه خواهند بود و جبران این خسارت ها و زیان ها بسیار سخت است.

چین مقررات کرونایی سفر را تغییر داد

چین مقررات کرونایی سفر را تغییر داد

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.