• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
مدیرکل گردشگری داخلی:

تخصصی شدن در گردشگری ایران راهبرد اصلی وزارت است

  • کد خبر : 4012
  • 29 دسامبر 2021 - 12:44
تخصصی شدن در گردشگری ایران راهبرد اصلی وزارت است

گردشگرآنلاین – مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این‌که تخصصی شدن در گردشگری کشور پیشبرد ما خواهد بود، گفت: به دنبال محورهای جدید در استان‌های مختلف کشور هستیم.

سیدمصطفی فاطمی، با بیان این‌که باید در ابتدا گردشگری داخلی ایران ساماندهی شود، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصت مهمی است که باید آن را دریابیم از طرفی بحث سفرهای ارزان قیمت نیز جزو دیگر مباحثی است که می‌تواند به بخش خصوصی کمک کند.

وی با بیان این‌که به زودی کمیته‌های ملی گردشگری را راه اندازی خواهیم کرد و در ذیل این کمیته‌ها میزهای تخصصی شکل خواهند گرفت: این میزهای تخصصی وظایف مختلفی از جمله شناسایی محورهای گردشگری، تخصصی کردن راهنمایان و آموزش راهنمایان در حوزه های تخصصی، تنوع بخشی گردشگری کشور و وب‌سایت‌های تخصصی گردشگری دارند.

فاطمی با تاکید بر اینکه تخصصی شدن در گردشگری ایران پیشبرد ما خواهد بود، گفت: به دنبال محورهای جدید در استان‌های مختلف کشور هستیم و قرار است مقاصد مختلف گردشگری با رویکردهای مختلف را معرفی کنیم.

مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی با بیان این‌که باید برای اجرای این رویکردها برنامه ریزی شود، گفت: استان‌ها را در قالب محورهای جدید معرفی کنیم و چیزی شبیه مثل گردشگری طلایی را برای بقیه مناطق مختلف کشور با عناوین مختلف شکل بگیرد.

وی با بیان این‌که تقدیم رویدادهای گردشگری ایران در سه سطح ملی، محلی و بین المللی معرفی خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی کردیم که استان‌های مختلف در تهران هفته های گردشگری داشته باشند و توانمندی‌های گردشگری هر استان را معرفی کنیم.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از فارس، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان با بیان این‌که گردشگری خانواده محور جزو مهمترین برنامه‌هاست، خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی تسهیلاتی ویژه برای گردشگری خانواده‌ها هستیم تا خانواده‌ها راحت‌تر بتوانند سفر کنند.

وی تصریح کرد: توسعه گردشگری خانواده نقش بسیار مهمی در تقویت گردشگری داخلی دارد و باید به این موضوع مهم بیش از پیش توجه لازم صورت پذیرد تا تمام خانواده ها در کشور بتوانند به گردشگری بپردازند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.