• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان

  • کد خبر : 3739
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان

گردشگرآنلاین – استاندار سمنان از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان به تکمیل پارک موزه دفاع مقدس سمنان در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، قابلیت ارتقاء شاخص های گردشگری مذهبی در استان سمنان را دارد.

به گزارش گردشگرآنلاین، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۴ دی ۱۴۰۰ در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه مراسم های بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: امید است که بتوانیم در روش و منش زندگی شخصی، اجتماعی و امور کاری، مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به صورت جهادی و میدانی به گره گشایی از مشکلات مردم بپردازیم.
وی افزود: شهید دریادار همتی از افتخارات شهر و استان سمنان است که باید برنامه بزرگداشت این شهید والامقام نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت مطلوبی در بحث مدیریت بیماری کرونا در کشور و استان حاکم شده، ضرورت دارد تا در برگزاری این برنامه ها تدبیر لازم برای حفظ سلامت مردم از طریق رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شود تا بتوانیم از سلامت جامعه پاسداری کرده و آن را حفظ کنیم.
استاندار سمنان تاکید کرد: حضور در بین خانواده معظم و معزز شهدا و سرکشی از این عزیزان به صورت ویژه و جدی در دستور کار و برنامه ها قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در خصوص پارک موزه دفاع مقدس استان تاکنون انجام شده، تصریح کرد: حرکت در مسیر نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ یکی از وظایف و رسالت های همه ماست.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه استان سمنان، زیبنده این پارک موزه دفاع مقدس است، اظهار کرد: بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر آیت الله رئیسی، ریاست جمهوری به استان برای پارک موزه دفاع مقدس پیش بینی شده که ضرورت دارد تا دستگاه های متولی امر به همراه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جهت تخصیص این اعتبار به منظور تکمیل و بهره برداری از این ‌مجموعه فاخر، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

منبع: ایسنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.