• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان خبر داد

تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت

  • کد خبر : 20947
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت
گردشگرآنلاین - رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هتل‌های خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت و برای میزبانی بهتر از زائران امام رضا(ع) تخفیف‌های ۳۰ درصدی را برای خانواده‌ها در نظر گرفته‌اند.

به گزارش گردشگرآنلاین از خراسان رضوی، محمود مادرشاهیان اظهار کرد: زائران خانواده محوری که به مناسبت دهه کرامت به خراسان رضوی به ویژه مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند از تخفیفات هتل‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: افرادی که به صورت مستقیم از سایت هتل‌ها و همچنین غیر حضوری اقدام به رزرو هتل می‌کنند، می‌توانند از تخفیفات ۳۰ درصدی هتل‌ها استفاده کنند تا این امر بتواند منجربه میزبانی بهتر از زائران و گردشگران شود.

یکم ذی القعده سالروز میلاد حضرت معصومه(س) است؛ بزرگ بانویی که به همراه برادرش امام رضا(ع)، آموزگاران تقوا، احسان و کرامت برای تمامی اعصار شدند. به همین مناسبت در کشورمان فاصله میان ولادت کریمه اهل بیت (س) تا تولد امام هشتم (ع)، دهه کرامت نامیده شد تا ارزش وجودی آن خوبان را همگان دریابند.

دلیل همزمانی دهه کرامت با ولادت با سعادت امام هشتم (ع) و حضرت معصومه (س)، کرامت و بزرگواری این بزرگواران و حضور پر برکت آنان در ایران اسلامی است. دهه کرامت هنگامه‌ای ارزشمند برای مردمان این مرز و بوم به شمار می‌رود تا از برکات و آثار گرانبهای هجرت بزرگان دین اسلام به این سرزمین بهره‌مند شوند.

به گزارش گردشگر آنلاین، اکنون در آستانه میلاد زینت بخش مهد اسلام، حضرت معصومه (س) مسلمانان غرق در شادی و سرورند. انسانی فرهیخته و والامقام همچون حضرت معصومه (س) که پیروان راستین خاندان اهل بیت (ع) سال‌ها در انتظار میلاد این بزرگوار بودند، زیرا پیش‌تر امام صادق (ع) بشارت آمدنش را داده بود. بانویی که به نقل از امام ششم (ع) با شفاعت او تمامی شیعیان وارد بهشت خواهند شد.
حضرت فاطمه معصومه (س) در یکم ذی القعده ۱۷۳ هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشود. پدر بزرگوارش حضرت موسی بن جعفر (ع) امام هفتم شیعیان و مادر پاکدامنش نجمه (س) از پرهیزگارترین بانوان عالم بود.

روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به پیشنهاد فرهنگسرای دختران و تائید شورایعالی انقلاب فرهنگی در ۱۳۸۵ هجری خورشیدی به عنوان روز دختر نامگذاری شد. گوهر‌های پاک‌سرشت ایران، با الگو گرفتن از کریمه‌ اهل بیت (س) و بکارگیری توانایی‌ها و استعداد‌های خود به عنوان یک زن مسلمان نقش موثرتری را در خانواده و جامعه ایفا می‌کنند.

تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت

تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت

منبع: جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=20947

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.