• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
سرپرست امور بین‌الملل وزارت ورزش مطرح کرد:

تشکیل میز قطر در وزارت ورزش

  • کد خبر : 7653
  • 20 آوریل 2022 - 20:23
تشکیل میز قطر در وزارت ورزش

گردشگرآنلاین – سرپرست امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان از تشکیل میز قطر در این وزارتخانه، ویژه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی این میز، اطلاع‌رسانی در مورد اتفاقات جام جهانی است.

به گزارش گردشگرآنلاین،  محمدحسن تقی‌زاده  در گفت و گویی افزود: تشکیل این میز هم‌افزایی فعالیت‌ها و هماهنگی بین بخش‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان دخیل در فرآیند جام جهانی و فدراسیون فوتبال است. با توجه به ماهیت ورزشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین ظرفیت اجرایی جوان موجود در وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد ایجاد قرارگاه ویژه جام جهانی قطر به وزیر ورزش ارایه شد.

سرپرست دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: در هیات دولت کمیته‌ای به همین منظور، متشکل از وزرای ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، امور خارجه، صمت و با ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شده است.

تقی‌زاده ادامه داد: وظایف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در قالب ساماندهی تماشاگران در ورزشگاه دیده شد که شامل قبل، حین و بعد از بازی است. در این خصوص موضوعاتی همچون تدابیر تهیه بلیت، تهیه لباس مشترک برای تماشاگران، تهیه پرچم و راهنمایی هموطنانی که قصد تماشای مسابقات از نزدیک را دارند مطرح است.

وی همچنین گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر شاهدیم که برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مشغول کلاهبرداری از طریق فروش بلیت هستند. این سایت‌ها با رقم‌های نجومی ثبت‌نام انجام می‌دهند.

سرپرست امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی ما از تشکیل میز قطر اطلاع‌رسانی است که مردم مطلع شوند چه اتفاقاتی در خصوص جام جهانی در حال رخ دادن است. در وزارت ورزش و جوانان در جهت تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنیم.

تقی‌زاده تصریح کرد: آگاهی بخشی برای مقامات مسئول نیز یکی دیگر از اهداف تشکیل این میز است. با گرد هم آوردن متخصصین و خبرگان این حوزه قصد مرجع سازی این میز را برای تصمیم‌سازان کشور داریم. همکاران حوزه بین‌الملل وزارت ورزش را موظف کردیم که دائم مترصد همه اتفاقات، گزارشات و اخبار جام جهانی قطر اعم از ورزشی، سیاسی و اجتماعی باشند و به صورت هفتگی بولتن‌هایی را برای ارائه به این میز آماده کنیم. در این میز تلاش می‌کنیم که با استفاده از توان فدراسیون فوتبال سهمیه بلیت را برای هواداران افزایش دهیم تا هموطنان بیشتری بتوانند از این رویداد بهره‌مند شوند.

منبع: ایرنا 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.