• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

تقدیر از فعالان گردشگری و دعوت از سفرا در هفته گردشگری

  • کد خبر : 11900
  • 21 سپتامبر 2022 - 12:29
تقدیر از فعالان گردشگری و دعوت از سفرا در هفته گردشگری
گردشگرآنلاین - فعالان حوزه گردشگری طی نشستی برنامه‌های خود را در هفته گردشگری اعلام کردند که دعوت از سفرای کشورهای خارجی و نشست با آنها از جمله این برنامه ها است.

به گزارش گردشگرآنلاین، مراسم رونمایی از پوستر هفته گردشگری با حضور فعالان و مدیرکل گردشگری پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات ساختمان حج و زیارت برگزار شد.

در این مراسم یحیی نقی زاده مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری گفت: معتقدیم به روز رسانی باید در مقررات گردشگری وجود داشته باشد ضمن اینکه کاری شود تا فعالان و حامیان را بی نیاز از حمایت‌های تسهیلاتی ببینیم.

وی افزود: حمایت‌های اصلی را باید در برنامه قانون هفتم در نظر بگیریم. ما در ارتباط با بحث هوشمند سازی نظارت نیز باید بگوییم با توجه به اینکه تعداد فعالان هر روز بیشتر می‌شود و گردشگری یک دوره رکود را تجربه کرده است نیاز هست این بخش تسهیل گری بیشتری را به خود ببیند.

نقی زاده ادامه داد: امیدواریم دو کروز در ایام جام جهانی فعالیت داشته باشند. بهانه آن برای جام جهانی است اما امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی گفت: دو لایحه برای قانون برنامه هفتم به مجلس می‌رود. همچنین سیاست‌های تشویق گرایانه ای را پیش بینی کرده ایم لایحه قانون اهداف و وظایف وزارتخانه را نیز نوشته ایم. تقدیر از فعالان گردشگری را نیز با محوریت دانش بنیان و فعالیت‌های شاخص و جوان گرایی در پیش داریم.

محمد تقی انصاری دبیر جامعه گردشگری الکترونیک نیز در این برنامه گفت: دعوت از بلاگرها، نشست با وزیر میراث فرهنگی و سفرا و خانواده‌هایشان در دستور کار جامعه گردشگری الکترونیک است. نیاز هست با بهره گیری از شعار بازنگری، بتوانیم برای تولد دوباره گردشگری کشور تلاش کنیم.

رفتاری عضو جامعه تورگردانان کشور نیز گفت: تقدیر از پیشکسوتان تورهای ورودی، دعوت از سفرای کشورهای اروپایی، صحبت با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای استفاده از ظرفیت رایزنان فرهنگی، از جمله برنامه‌های جامعه تورگردانان است.

زاهد شفیعی مدیرکل آموزش گردشگری نیز در این برنامه گفت: مدرسه پاییزی گردشگری از نهم مهر آغاز می‌کند در حوزه قوانین کاربردی گردشگری و تبیین شعار سال؛ مدیریت تورهای ورودی، تشریک تجربیات گردشگری را داریم همچنین ۸۰ عنوان آموزش را نیز در استان‌ها خواهیم داشت. در حوزه مطالعات نیز امسال ۵ سند اصلی به عنوان مطالعات ملی را داریم. سند گردشگری تعالی بخش و ارزش محور و طرح شناسایی و ارزیابی روستاهای گردشگری را خواهیم داشت.

تقدیر از فعالان گردشگری و دعوت از سفرا در هفته گردشگری

تقدیر از فعالان گردشگری و دعوت از سفرا در هفته گردشگری

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=11900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.