• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تمدید گواهی استاندارد تله سی یژ قزوین

  • کد خبر : 2312
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
تمدید گواهی استاندارد تله سی یژ قزوین

گردشگرآنلاین – مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین از تمدید گواهی استاندارد تله سی یژ قزوین و آغاز بهره برداری مجدد آن از هفته جاری خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از قزوین، هادی طاهرخانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین گفت: بهره‌برداری اولیه از مجموعه تله سی‌یژ در سال ۹۳ کلید خورد که به دلیل اشکالات فنی متوقف ماند و پس از تلاش و پیگیری‌های مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اقدامات لازم به منظور راه اندازی، رفع نواقص، تهیه تجهیزات و دستگاه‌های تله سی‌یژ و دریافت مجوز استاندارد صورت و از سال گذشته مجموعه گردشگری کامان و زرشک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خانه اسکیمویی تله سی بژ قزوین

خانه اسکیمویی تله سی بژ قزوین

وی افزود: به منظور ادامه روند بهره‌برداری، تمدید استاندارد سالیانه تله سی یژ که با مدیریت سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان قزوین فعالیت می‌کند در دستور کار قرار گرفت که طی مدت زمان یک ماهه و پس از بازرسی‌های لازم شرکت بازرسی، استاندارد سالیانه صادر شد.

طاهرخانی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه مجموعه در عرصه گردشگری، تصریح کرد: مجموعه گردشگری کامان و زرشک با وجود یک دستگاه تله سی یژ، پیست‌های اسکی پیشرفته و مبتدی، کلبه‌های اسکیمویی و چندین طرح دیگر در حال اجرا، یکی از ظرفیت‌های بی نظیر استان در حوزه گردشگری و جذب توریسم است.

به گزارش گردشگر آنلاین، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: موقعیت مکانی، قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری تله‌سی‌یژ قزوین، می‌تواند این مجموعه منحصر به فرد را به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری برای مردم مناطق دیگر استان‌ها نیز مورد توجه قرار داده و به اشتغال و اقتصاد استان کمک کند.

وی افزود: تله سی یژ قزوین در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و روز‌های تعطیل فعالیت می‌کند.

تله سی یژ کامان و زرشک در ۱۵ کیلومتری شمال قزوین و در حاشیه جاده قزوین – رازمیان و ضلع شمال غربی راهدارخانه بهرام‌آباد و در منطقه نمونه گردشکری واقع شده است.

بیشتربخوانید
صادرات ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار دلاری صنایع دستی قزوین
تله‌کابین گرگان با رعایت الزامات زیست محیطی اجرایی شود
گذراندن دوره آشنایی با میراث‌فرهنگی مجازات حفاران غیرمجاز شد

فرصت‌هایی که در دل روستاها نهفته است
زیان ۵.۷ میلیارد دلاری آلودگی هوا بر سلامت جامعه

منبع: صداوسیما 

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=2312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.