• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
استاندار همدان اعلام کرد؛

توسعه صنعت گردشگری استان همدان در دستور کار

  • کد خبر : 5996
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
توسعه صنعت گردشگری استان همدان در دستور کار

گردشگرآنلاین – استاندار همدان گفت: مجموعه مدیریتی استان به تاسی از برنامه‌های دولت، توسعه صنعت گردشگری در استان را در دستور کار دارد.

به گزارش گردشگرآنلاین از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نهمین روز از دهه مبارک فجر، ضمن حضور در آئین افتتاح هتل آپارتمان هگمتانه، گفت: توسعه استقلال، آزادی و خوداتکایی از دستاوردهایی بود که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه علیرغم شدیدترین تحریم‌ها، به خاطر اهداف‌ها و آرمان‌ها، توانسته‌ایم با حفظ استقلال در راستای پیشرفت و توسعه کشور قدم برداریم، اظهار کرد: دولت سیزدهم برنامه‌های مختلفی از جمله در زمینه اقتصادی و گردشگری در دستورکار دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان به تاسی از برنامه‌های دولت، توسعه صنعت گردشگری در استان را در دستور کار دارد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه در زیرساخت گردشگری، فراهم کردن امکانات گردشگری امری مهم و ضروری است، عنوان کرد: هتل آپارتمان هگمتانه، می‌تواند در جذب گردشگران بیشتر به استان، ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های استان در زمینه آثار تاریخی و فرهنگی، می‌توان با برنامه‌ریزی از آن‌ها در راستای جذب گردشگران استفاده بهینه کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، استاندار همدان با بیان اینکه ثبت جهانی هگمتانه هرچند در دوره‌های پیش با تأخیر صورت گرفته، اما ثبت آن در حال پیگیری است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است، افزود: ثبت جهانی هگمتانه علاوه بر نقش مؤثر در جذب گردشگر، موتور محرک صنعت گردشگری استان خواهد بود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: صنعت گردشگری استان در آینده رشد و توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.