• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

توسعه کسب و کارهای گردشگری روستایی با پهنای باند اینترنت ماهواره ای

  • کد خبر : 4164
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
توسعه کسب و کارهای گردشگری روستایی با پهنای باند اینترنت ماهواره ای

گردشگرآنلاین – توسعه کسب و کارهای روستایی به ویژه در حوزه گردشگری روستایی با افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت روز به روز ساده تر و امکان پذیرتر شده است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، آیا کسب و کار گردشگری روستایی شما به دلیل عدم اتصال به اینترنت پرسرعت در رنج است؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. بسیاری از کسب‌وکارها، بین شرکت‌های بزرگی که بخش‌های بزرگی از بازار مصرف را در اختیار دارند و موقعیت روستایی آن‌ها، در حال حاضر در شرایط اقتصادی امروز با مشکل مواجه هستند.

علاوه بر این، این واقعیت را اضافه کنید که اینترنت به راحتی در دسترس نیست، و ماندن در آن دشوار است. داشتن اینترنت نه تنها برای بازاریابی، بلکه برای مقاصد عملی مانند ارتباط و خدمات به مشتریان یا مهمانان ضروری است. امروزه بسیاری از مشاغل روستایی و دورافتاده که هنوز فعال هستند، حول محور گردشگری هستند. در حالی که مکان دور در میانه ناکجاآباد مقصد بسیاری از گردشگران است،

آنها هنوز هم می خواهند یا باید تا حدودی با بقیه جهان مرتبط باشند. این ممکن است به معنای دسترسی به اینترنت یا دسترسی بی سیم، تلویزیون و موارد دیگر باشد.

چیزی که بسیاری از چنین کسب و کارهایی کشف می کنند این است که اینترنت ماهواره ای و تلویزیون ماهواره ای نجات دهندگان واقعی هستند وقتی صحبت از سرگرمی های برتر و اتصال در مکان های روستایی و دورافتاده می شود.

همانطور که احتمالاً قبلاً متوجه شده اید، اگر یک تجارت مبتنی بر گردشگری را اداره می کنید، امروزه بیشتر مردم دوست دارند تعطیلات خود را آنلاین رزرو کنند. رزرو به تنهایی بدون کمیسیون و هزینه آژانس مسافرتی بسیار ارزان‌تر است، و در مورد حمل‌ونقل و اقامت نیز می‌توان تخفیف‌های عالی پیدا کرد. اگر ملک یا کسب و کار شما به صورت آنلاین یافت نشود، احتمالاً برای همه مشتریان غیرقابل مشاهده است، اما به طور منظم مراجعه می کنند. برای بازآفرینی حضور، یافتن آن در راهنمای سفرهای محلی، منطقه‌ای و ملی بسیار خوب است، اما با این وجود، مردم مایل به رزرو آنلاین هستند، به این معنی که شما همچنان به یک اتصال پرسرعت نیاز دارید. هنگامی که این مورد است و کسب و کار شما در منطقه ای است که توسط ارائه دهندگان پهنای باند زمینی مانند DSL و اینترنت کابلی سرویس نمی شود، مکان مناسب برای چرخش اینترنت ماهواره ای است.

بهره گیری گردشگری روستایی از پهنای باند اینترنت

از قله کوه ها گرفته تا مناطقی در میان بیابان ها و دشت ها، صدها مکان در سراسر کشور وجود دارد که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، حداقل دسترسی پهنای باند زمینی ندارند. به همین دلیل است که در نظر گرفتن گزینه های جایگزین بسیار مهم است. در حالی که راه اندازی ممکن است قیمت بالاتری نسبت به DSL یا کابل داشته باشد، واقعیت این است که بودجه صرفه جویی در گسترش صدها یا حتی هزاران مایل زیرساخت اینترنت به مناطقی می شود که به سادگی نمی توان آن را نصب کرد.

در این موارد اینترنت ماهواره ای راه حلی عالی و در دسترس جهانی است و نه تنها برای مشاغل و مناطق توریستی و گردشگری روستایی، بلکه برای مدارس و اقامتگاه های خصوصی. هرکسی که امروز به دنبال تحصیل یا موفقیت است، به دانش کار در مورد اینترنت نیاز دارد و اینترنت پرسرعت کلید اصلی آن است. در دنیایی که به طور فزاینده سیم‌کشی می‌شود، زمان آن است که راه‌حل‌های آخرین مایل را علاوه بر شماره‌گیری بیشتر در نظر بگیریم، و زمان کمتری را صرف افزایش ظرفیت شبکه‌هایی کنیم که احتمالاً در آینده نزدیک خود را منسوخ خواهند دید. دیگر وقت خود را با شماره گیری تلف نکنید، در عوض اینترنت ماهواره ای را امتحان کنید و همین امروز به راحتی گشت و گذار با سرعت بالا دسترسی پیدا کنید!

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Harvey Markus است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.