• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

توسعه گردشگری در گینه استوایی

  • کد خبر : 3515
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
توسعه گردشگری در گینه استوایی

گردشگرآنلاین – گردشگران از اقصی نقاط جهان به گینه استوایی این کشور پر از فرهنگ و مناظر خیره کننده جذب می شوند.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، گینه استوایی کشوری کوچک در بخش غربی آفریقا است. با پوشش گیاهی غنی و مناظر زیبای زیبا که در سراسر این کشور شگفت انگیز فراوان است، اندازه نسبتا کوچک خود را جبران می کند.

جنگل های استوایی و کوه های پوشیده از برف به زیبایی این مکان افزوده است. گردشگران از اقصی نقاط جهان را به این کشور پر از فرهنگ و مناظر خیره کننده جذب می کند.

پایتخت این کشور مالابو است که در جزیره بیوکو، مشرف به آتشفشان غول پیکر که به آن آتشفشان پیکو مالابو می گویند، می باشد. این یک شهر استعماری اسپانیایی است که مملو از مردم سرزنده و دوستانه و گیاهان و جانوران دوست‌داشتنی است که هر کدام با هم هماهنگ هستند.

شهر همسایه لوبا، حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد. برخی از بهترین سواحل و مناظر سفید جهان را دارد که نفس شما را بند می آورد. باتا، شهر اصلی این منطقه دارای برخی از بهترین سواحل در این سمت از جهان است. مبنی مقصدی است که باید از آن دیدن کرد و گردشگرانی که از زیبایی آن شگفت زده می شوند.

جزایر بیوکو مملو از تپه ها و کوه هایی است که روز به روز در بین گردشگران محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. بسیاری به دنبال ماجراجویی به اینجا می آیند و متوجه می شوند که چالش صعود و کاوش در این کوه ها شبیه هیچ تجربه دیگری در جهان نیست.

مسیرهای پیاده‌روی زیادی وجود دارد که توسط راهنماهایی که با جنگل‌های استوایی و زمین‌های ناهموار اطراف آن آشنا هستند هدایت می‌شوند. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که از دولت مجوز بگیرید، می توانید به آتشفشان پیکو مالابو نزدیک شوید.

پارک ملی مونته آلن حفاظت‌شده ملی است که در گینه استوایی به‌خوبی مخفی نگه داشته می‌شود. نزدیک به ۱۴۰۰ کیلومتر مربع از مناظر خیره کننده، با فراوانی حیات وحش و سکونت طبیعی تشکیل شده است.

بازدیدکنندگان می توانند در امتداد مسیر داخل پارک ملی قدم بزنند، گوریل های فراری یا شاید تمساح هایی را که در حوضچه ها در کمین هستند، ببینند. همچنین گونه های متنوعی از فیل آفریقایی، شیر و سایر حیات وحش وجود دارد. از آنجایی که این مکان مانند یک بیابان است، می تواند بسیار گرم شود و بنابراین توصیه می شود آب کافی همراه داشته باشید و برای پیاده روی طولانی آماده باشید.

Ureca یکی دیگر از مقاصد گردشگری محبوب است. اینجا جایی است که لاک پشت ها برای تخم گذاری به ساحل می آیند. اگرچه کلبه‌ها یا سایبان‌های زیادی برای استراحت بازدیدکنندگان وجود ندارد، اما دارای چند مهمانخانه است که گردشگران می‌توانند یک یا دو روز را در آن بگذرانند، در جنگل‌های اطراف پیاده‌گردی کنند یا فقط در زیر نور آفتاب غوطه‌ور شوند.

بر خلاف دیگر سواحل در سراسر جهان، شن و ماسه در اینجا سفید بکر و به قدری صاف است که مانند ابریشم از میان دستان شما جاری می شود.

اگر چند صد کیلومتر پایین بروید به خلیج زیبای گینه خواهید رسید. تا اقیانوس آرام امتداد می یابد و بنابراین می توان شاهد گرد هم آمدن نه تنها یک، بلکه دو اقیانوس بود.

جای تعجب نیست که گینه استوایی هر سال به عنوان یک مقصد گردشگری در حال افزایش است. این کشور زیبا و دست نخورده ای است که تأثیری ماندگار بر گردشگرانی که به اندازه کافی خوش شانس از آن دیدن کرده اند، می گذارد.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Andy Gibson است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.