• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

توسعه گردشگری لازمه حصول توسعه اقتصادی

  • کد خبر : 3508
  • 22 دسامبر 2021 - 18:28
توسعه گردشگری لازمه حصول توسعه اقتصادی

گردشگرآنلاین – کسب توسعه و پیشرفت اقتصادی بدون توجه به توسعه گردشگری و توسعه محصولات گردشگری قطعا برای بسیاری از کشورها امکان پذیر نیست.

توسعه محصول گردشگری عمدتا به منظور تسهیل تنوع محصول گردشگری یا بهبود محصولات گردشگری با کمک کارکنان آگاه و واجد شرایط انجام می شود.

هدف آن افزایش تجربه بازدیدکنندگان از طریق ایجاد اجماع و اتحاد استراتژیک با سهامداران تجاری به منظور ایجاد رشد اقتصادی-اجتماعی است.

ان نوع توسعه به دنبال حمایت در نگهداری، توسعه و ارتقای محصول گردشگری است.

تعداد زیادی از شرکت ها برنامه های آموزشی و مشاوره در زمینه توسعه محصول گردشگری ارائه می دهند.

این خدمات شامل برنامه ریزی و توسعه محصول گردشگری پایدار، ارائه ها، سمینارها، کمپین ها و استراتژی ها برای سازمان های بازاریابی مقصد، اپراتورها و آژانس های فردی است.

این شرکت‌ها از رویکرد مبتنی بر جامعه و سهامداران برای کمک به کسب‌وکارها و مقاصد برای برنامه‌ریزی برای گردشگری موفق در بلندمدت از دیدگاه‌های مقرون‌به‌صرفه، زیست‌محیطی و اجتماعی استفاده می‌کنند.

در این شرکت‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات تخصصی را ارائه می‌کنند که برای کمک به اپراتورهای گردشگری، انجمن‌ها و باشگاه‌های محصول، مؤسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی به‌طور مؤثر به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود کمک می‌کنند.

برخی از این شرکت‌ها برای کمک به سازمان‌های دولتی و شبه دولتی در توسعه صنعت گردشگری، عمدتاً با هماهنگی و کمک به اقدام به موقع بین منافع بخش دولتی و خصوصی طراحی شده‌اند.

هدف توسعه محصول گردشگری توسعه پایدار بلندمدت با اجرای تعدادی استراتژی است. این استراتژی ها یک ایده کلی برای افزایش رقابت، ایجاد یک صنعت فراگیر از طریق ترویج یکپارچگی نزدیک تر مردم و توسعه و حفظ محیط زیست را مورد توجه قرار می دهد.

توسعه محصول گردشگری شامل اجرای یک برنامه اقدام جامع است که به سمت مقابله با افزایش تخمینی تجارت در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت هدایت می‌شود.

این مهم با رعایت استانداردهای تعیین شده توسط معیارهای بین المللی به بهبود کیفیت محصول کمک می کند. گردشگری با آموزش گردشگری به بهبود محصول کمک می کند.

این به تنوع محصول با عمل به عنوان یک کانال، تسهیل کننده و کنترل کننده برای توسعه از طریق ورزش و توسعه مبتنی بر جامعه با تاکید بر فرهنگ، میراث و اکوتوریسم کمک می کند.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Jason Gluckman است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=3508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.