• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به آستارا

  • کد خبر : 1002
  • 09 سپتامبر 2021 - 13:05
توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به آستارا
گردشگرآنلاین - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر مرزی آستارا از توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از آذربایجان شرقی، مجتبی آبروشن اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس که با ظرفیت کامل جهت جابجایی اعضای یک تور غیرمجاز از مبدأ استان آذربایجان شرقی، با استفاده از تاریکی شب پنج شنبه (۱۸شهریور۱۴۰۰) در شرایط حاد کرونا و ایام محرم و صفر، با حمل مشروبات الکلی و ادوات لهو و لعب، قصد ورود به شهر آستارا را داشتند، با هماهنگی قبلی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسط هنگ مرزی پایش شدند.

وی با اشاره به اینکه از تردد این تور به شهر آستارا جلوگیری به عمل آمد و مراتب جهت اعمال قانون به مرجع قضائی شهرستان معرفی شد، ادامه داد: در شرایط پاندمی ویروس منحوس کرونا، هرگونه تجمع باعث به خطر افتادن سلامت جامعه و افزایش مرگ و میر و ستم در حق ملت بزرگوار و کادر درمان می باشد.

وی افزود: بر حسب وظیفه و تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا با حرکت های دسته جمعی، گروه‌های دسته جمعی و تورهای غیرمجاز حوزه گردشگری با تعاملات صورت گرفته با مقامات قضائی، نیروی انتظامی و هنگ مرزی به شدت برخورد خواهد شد.

آبروشن با تأکید بر اینکه  روند پایش تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: با رفع شدن ویروس منحوس کرونا، گردشگری مسئولانه، ضابطه مند و حافظ محیط زیست با مجوز رسمی و حضور لیدر (راهنمای گردشگری) مورد تأیید این اداره، برگزار خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.