• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

تکمیل زیرساخت های ورزش کیش با هدف میزبانی از تیم های ملی

  • کد خبر : 5874
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تکمیل زیرساخت های ورزش کیش با هدف میزبانی از تیم های ملی

گردشگرآنلاین – سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر تسریع فرایند بهسازی و تجهیز فضاهای ورزش کیش در مجموعه المپیک و همکاری با پیمانکاران مجرب و توانمند تاکید کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، معاونت عمرانی و امور زیربنایی و مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات به همراه جمعی از مدیران این شرکت دوشنبه ۱۱ بهمن از طرح های عمرانی و توسعه ای در بخش های مختلف دهکده ورزشی المپیک بازدید کردند.

سعید پورزادی در بازدید از زمین های چمن مجموعه المپیک با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری ورزشی در جزیره کیش گفت: با توجه به برگزاری رویداد مهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فراهم کردن امکانات برای میزبانی از برخی تیم های ملی و برگزاری مسابفات تمرینی در جزیره کیش فرصت ارزشمندی است که باید برای استفاده بهینه از آن برنامه ریزی کنیم.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین اظهار داشت: متاسفانه در سال های اخیر به مقوله حفظ و نگهداری امکانات ورزشی توجه چندانی نشده است به همین دلیل شاهد فرسودگی این امکانات در بسیاری از بخش های مجموعه المپیک از جمله زمین های چمن هستیم و بی تردید نوسازی این امکانات نیازمند صرف هزینه زیادی است.

وی با تاکید بر تسریع روند نوسازی امکانات ورزشی بر توجه جدی به کیفیت کار را ضروری دانست و افزود: در حال حاضر ترمیم چمن دو زمین فعلی و نوسازی فضاهای جانبی و جایگاه ها، بازسازی پیست تارتان با اصول استاندارد های بین المللی، تعویض فنس و پریورس اطراف زمین از اولویت های اصلی در روند بازسازی زمین های چمن مجموعه است.

به گفته وی، استفاده از سازه های چادری برای مسقف کردن بخشی از جایگاه تماشاچیان و تعبیه نمایشگر در محوطه زمین چمن از اولویت های بعدی در روند بهسازی زمین های چمن مجموعه المپیک کیش است.

سعید پورزادی تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به فرایند نوسازی و بهسازی امکانات ورزشی باید پیمانکاران مجرب و توانمند انتخاب شوند و چنانچه پیمانکاران فعلی توان هماهنگ شدن با برنامه زمانبندی کارفرما را نداشته باشند کنار گذاشته خواهند شد.

به گزارش گردشگر آنلاین، سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی از ساخت دو زمین چمن جدید برای توسعه امکانات مجموعه المپیک و تامین دستگاه های خنک کننده سالن های اسکواش و سالن چند منظوره و تکمیل مراحل ساخت زمین تنیس خاکی تا تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز در این بازدید با اشاره به اینکه در راستای سرعت بخشیدن به تکمیل برخی طرح های عمرانی ورزشی از جمله زمین تنیس خاکی، شرکت تامین اعتبار این طرح ها را در اولویت قرار داده، تاکید کرد: با توجه به ضرورت تکمیل زیر ساخت های ورزشی در کیش برای استفاده بهینه از رویدادهای بین الملی در منطقه، پیمانکاران ملزم به تسریع روند نوسازی فضاهای ورزشی هستند.

وی با اشاره به بررسی شرایط موجود جهت ساخت دو زمین جدید چمن در مجموعه المپیک اظهار داشت: پس از مذاکره با پیمانکاران مجرب و برگزاری مناقصه، روند ساخت این زمین ها همزمان با نوسازی چمن زمین های فوتبال مجموعه آغاز خواهد شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.