• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

جاذبه‌های گردشگری ایران در مالزی معرفی شود

  • کد خبر : 13812
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
جاذبه‌های گردشگری ایران در مالزی معرفی شود
گردشگرآنلاین - فعال رسانه‌ای مالزی گفت: ایران کشور زیبایی است، جاذبه‌های گردشگری و طبیعی و بناهای تاریخی و فرهنگی فراوانی دارد که باید در مالزی بیشتر و قوی‌تر معرفی و تبلیغ شود.

به گزارش گردشگرآنلاین، آرول راجو دورار راجو با اشاره به معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در مالزی، اظهار داشت: ایران جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد و می‌تواند گردشگران زیادی را از کشورهای مختلف جذب کند. آن طور که شنیده‌ام و بررسی کردم بناها و اماکن تاریخی زیبایی هم دارد، افراد زیادی در جهان، ایران را می‌شناسند، اما باید باز هم این جاذبه‌ها در رسانه‌های مختلف به مردم جهان معرفی شود.

مدیر پخش خبرگزاری دولتی مالزی (برناما- BARNAMA) افزود: برای اولین بار است که به ایران سفر می‌کنم، ایران کشوری باستانی و زیبا با مردمی محترم است که رفتاری دوستانه دارند. البته این جاذبه‌ها در مالزی هم چندان معرفی نشده است، باید تبلیغات گردشگری در مالزی بیشتر و قوی‌تر شود. خبرگزاری‌های دو کشور می‌توانند در این زمینه همکاری کنند.

وی که برای حضور در اجلاس خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه به تهران سفر کرده بود، توضیح داد: در تهران از برج میلاد و موزه فرش ایران بازدید کردم، فرصت خیلی خوبی بود، با خلاقیت و نوآوری ایرانی‌ها در معماری این بناها و هنر و ذوق مردم در صنایع دستی و فرش ایرانی از نزدیک آشنا شدم. هوای تهران بسیار عالی و رفتار مردم دوستانه بود، اجلاس هم به خوبی برنامه‌ریزی شده بود.

فعال رسانه‌ای مالزی خاطرنشان کرد: اصل اول در توسعه صنعت گردشگری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی است، ظرفیتی که ایران در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد می‌تواند برای بسیاری از مردم جهان به ویژه آسیایی‌ها که نقاط مشترک تاریخی و فرهنگی با این سرزمین دارند، جذاب باشد. شاید هزینه تبلیغات زیاد به نظر برسد، اما سرمایه‌گذاری است و با جذب گردشگر این هزینه‌ها برمی‌گردد.

دورار راجو، هنر صنایع‌دستی به ویژه فرش ایران را چشم‌نواز توصیف کرد و گفت: علاقه دارم باز هم به ایران سفر کنم، با روستاها و شهرهای دیگر و طبیعت ایران و به ویژه صنایع‌دستی ایران بیشتر آشنا شوم، در موزه فرش آثار و دست‌بافته‌های بی‌نظیری را دیدم که وصف‌ناپذیر است. امیدوارم به زودی باز هم به ایران بیایم.

جاذبه‌های گردشگری ایران در مالزی معرفی شود

جاذبه‌های گردشگری ایران در مالزی معرفی شود

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=13812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.