• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

جام جهانی قطر و فروش بلیط‌های جعلی در فضای مجازی!

  • کد خبر : 7629
  • 20 آوریل 2022 - 12:23
جام جهانی قطر و فروش بلیط‌های جعلی در فضای مجازی!

گردشگرآنلاین – رئیس پلیس فتا استان البرز با اشاره به ترفندهای مختلف افراد شیاد در فضای مجازی برای انجام کلاهبرداری، از کاربران خواست فریب این افراد به بهانه فروش بلیت بازی‌های جام جهانی قطر را نخورند.

به گزارش گردشگرآنلاین، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال برخی از هموطنان قصد دارند که برای دیدن بازی‌ها به کشور قطر سفر کنند، که می طلبد برای تهیه بلیت از مراجع معتبر خریداری کنند.

وی افزود: دراین شرایط برخی افراد سودجو از فرصت استفاده و اقدام به تبلیغات مختلف برای جذاب کاربران کرده و با تبلیغات جذاب و اغوا کننده قصد جذب مخاطب را دارند.

رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: کلاهبرداران به بهانه خرید کاربران را به صفحات جعلی هدایت و اطلاعات بانکی آنها را سرقت و حساب آنها را خالی می کنند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: مجرمان سایبری همچنین کاربران را به لینک‌های آلوده هدایت کرده و از طریق بدافزارها اقدام به سوءاستفاده از اطلاعات داخل گوشی آنان می کنندکه تاکید می‌شود به هیچ وجه لینک های تبلیغاتی و یا ارسال لینک‌های مشکوک را باز نکنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:  کاربران برای خرید  بلیت جام جهانی فوتبال حتما از دفاتر معتبر خریداری کنند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

جام جهانی قطر

جام جهانی قطر

رئیس پلیس فتا البرز با بیان اینکه  کاربران می توانند در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند، بیان کرد: هوشیاری شهروندان برای پیشگیری ازسرقت‌های الکترونیکی حائز اهمیت بوده و آگاهی آنها از نحوه استفاده از کارت‌های بانکی و فضای اینترنتی در انجام عملیات رمزگذاری می تواند به پیشگیری از کلاهبرداری در این فضا کمک کند.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از ایسنا،‌ وی تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=7629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.