• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

جاهای دیدنی کیش و تونل باد این جزیره کجاست؟

  • کد خبر : 11342
  • 12 سپتامبر 2022 - 11:56
جاهای دیدنی کیش و تونل باد این جزیره کجاست؟
گردشگرآنلاین - جاهای دیدنی کیش علاوه بر سواحل مرجانی و اسکله تفریحی، مجموعه بزرگ گردشگری، تفریحی میکامال است که در آن می‌توانید علاوه بر خرید از معتبرترین برندهای دنیا، لذت یک پرواز واقعی را در تونل باد میکا تجربه کنید.

به گزارش گردشگرآنلاین از کیش، اگر یکی از طرفداران سفرهای پر از خاطره هستید جاهای دیدنی کیش و تفریحات این جزیره زیبا مثل تفریحات دریایی متنوع، تجربه تله کابین و تونل باد در مجموعه تفریحی و گردشگری میکامال و دیگر جاذبه های کیش به شما این امکان را می‌دهد تا برای خودتان کلی خاطره بسازید؛ خاطراتی که حالا با تفریحات جدیدی که به این جزیره اضافه شده، به یادماندنی‌تر و شیرین‌تر از همیشه خواهد بود.

سواحل مرجانی یکی از جاهای دیدنی کیش

وقتی به جزیره کیش سفر می‌کنید قدم به نگین جنوب ایران می‌گذارید و لذت از سواحل زیبای این جزیره در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس را در خاطره‌های خود ثبت می‌کنید. جزیره کیشجاهای دیدنیبسیاری دارد و ساحل مرجان جزیره زیبای کیش، یکی از بی‌نظیرترین سواحلی است که شما در زندگی‌تان می‌توانید ببینید که در آن جاذبه‌ها و تفریحات زیادی برای شما وجود دارد.

آب زلال و شفاف این سواحل به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی موجودات زیبای دریایی را تماشا کنید، تجربه‌ای که شاید آن را به نوعی دیگر بتوانید در آکواریوم‌‌های بزرگی مثل  آکواریوم میکامال  داشته باشید. با این حال آب‌های زلال این سواحل به شما اجازه می‌دهد حتی با یک قایق‌سواری ساده هم به تماشای موجودات دریایی بنشینید.

اسکله تفریحی کیش و تجربه تله کابین میکامال

اسکله تفریحی جزیره زیبای کیش با امکانات تفریحی جذاب به شما این امکان را می‌دهد تا سفر خود را خاطره‌انگیزتر کنید. در این اسکله می‌توانید از انواع تفریحات دریایی مثل ماهیگیری، قایق‌سواری، جت‌اسکی و قایق‌های پدالی لذت ببرید.

اما یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های شما در این سفر، سوار شدن به تله کابین میکامالخواهد بود که یک ایستگاه آن در همین اسکله تفریحی کیش قرار دارد. در تله کابین میکامال، بر فراز کیش پروازی آرام، لذت‌بخش و به یادماندنی را تجربه می‌کنید.

مکان‌های تاریخی یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش

جزیره زیبای کیش اگر چه به جاذبه‌های دریایی و تفریحات و مراکز خریدش معروف است اما در سفر خود به این جزیره زیبا می‌توانید از چند مکان تاریخی هم دیدن کنید. شهر باستانی حریره یکی از همین مکان‌هایی است که گفته می‌شود در فاصله قرن چهارم تا دهم هجری، در اوج شکوفایی بوده است.

کاریز باستانی کیش هم یکی دیگر از همین آثار باستانی است. این کاریز در واقع قناتی کهن است که در عمق ۱۶ متری زمین قرار دارد و بر اساس برخی یافته‌ها، قدمت آن بیش از ۲۵۰۰ سال است.

مجموعه گردشگری-تفریحی میکامال و تجربه تونل باد

جزیره کیش حالا دارای یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های گردشگری و تفریحی است که سفر به این جزیره را برای گردشگران، خاطره‌انگیز می‌‌کند.مجموعه گردشگری و تفریحی میکامالبا بهره‌مندی از تجربه‌های موفق و روز دنیا توانسته شاخص‌های گردشگری در اینجزیره را به شکل چشمگیری بالا ببرد.

مجموعه گردشگری، تفریحی میکامال یکی از قابل توجه‌ترین جاهای دیدنی کیش است؛ در این مجموعه علاوه بر لذت خرید از معتبرترین برندهای دنیا، می‌توانید از تفریحات و جاذبه‌های بی‌نظیر آن هم بهره‌مند شوید. تله‌ کابین میکامال که از فراز همین مجموعه به سمت اسکله تفریحی کیش حرکت می‌کند، آکواریوم میکامال و تونل باد میکامالاز جمله تفریحات بی‌نظیر این مجموعه بزرگ است.

تونل باد میکامال با هشت متر ارتفاع و قطر سه متری، اولین تونل باد درجهان است که با این ابعاد و برای استفاده همگانی در یک سازه تجاری طراحی و اجرا شده است.

جاهای دیدنی کیش و تونل باد این جزیره کجاست؟

جاهای دیدنی کیش و تونل باد این جزیره کجاست؟

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=11342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.