• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

جایگاه گردشگری سرعین نیاز به تقویت دارد

  • کد خبر : 5742
  • 30 ژانویه 2022 - 12:50
جایگاه گردشگری سرعین نیاز به تقویت دارد

گردشگرآنلاین – معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: جایگاه گردشگری شهرستان سرعین نباید با تبلیغات منفی مخدوش شده و یا معرفی این ظرفیت‌ها مورد غفلت قرار بگیرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، رضا قاسمیان  در آئین معارفه سرپرست فرماندار جدید شهرستان سرعین اظهارکرد: شهرت و آوازه سرعین در حوزه گردشگری در سطح ملی و حتی بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و بهتر است در ابعاد مختلف این توانمندی‌ها در بخش گردشگری معرفی شده تا شناخت بیشتری در این زمینه برای علاقه‌مندان فراهم آید.

وی افزود: هر چند در ۲ سال اخیر بحث کرونا به حوزه گردشگری و حضور مسافران لطمه و صدمه وارد کرده اما انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ بخش عظیمی از نارسایی‌ها در این زمینه برطرف و با تلاش مسافران، گردشگران و همکاری خوب سرمایه‌گذاران در این بخش بتوان به رونق این صنعت پردرآمد کمک کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بسیاری از کشورهای دنیا با رویکرد اقتصادی از صنعت گردشگری برای توسعه همه‌جانبه استفاده می‌کنند که ما نیز می‌توانیم متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و بومی خود پذیرای گردشگران و مسافران بوده و از این محل منابع اقتصادی مطلوبی را کسب کنیم.

به گزارش گردشگرآنلاین، قاسمیان افزود: انتظار می‌رود اهالی سرعین در کنار سرمایه‌گذاران به ویژه صاحبان هتل، آبدرمانی‌ها و مجموعه‌های تفریحی و توریستی بتوانند با رفتار و سلوک اجتماعی مناسب زمینه جذب و ترغیب گردشگران را به این شهر معروف فراهم کنند.

وی از فرماندار جدید سرعین خواست تا برای فصول گردشگری پیش رو برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در افزایش ظرفیت پذیرش مسافران و گردشگران فراهم کرده و در این زمینه از تجربیات گذشته بیشتر استفاده کنند.

قاسمیان همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: رسالت و وظیفه ماست تا دهه فجر و ۲۲ بهمن را پرشور نگه داریم چرا که کشورهای اسلامی نیز پشت سنگرهای جبهه اسلامی ایستاده‌اند.

در این مراسم باقر باقرزاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهر توریستی سرعین معرفی شد.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.