• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

حمایت از فعالان گردشگری ایران افزایش یابد

  • کد خبر : 5275
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
حمایت از فعالان گردشگری ایران افزایش یابد

گردشگرآنلاین – دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدنه گردشگری ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است، بر ضرورت حمایت از فعالان گردشگری در کشور تاکید کرد.

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار گردشگرآنلاین در یزد، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده‌ای که استان یزد در حوزه گردشگری دارد اظهار داشت: گردشگری در استان یزد ظرفیت‌های بسیار زیادی در گردشگری ایران دارد و باید از این ظرفیت در راستای توسعه هر چه بیشتر استان بهره بیشتری ببریم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های استان یزد ثبت بافت تاریخی یزد در فهرست آثار جهانی است ولی آیا واقعا این شهر در حد و اندازه یک شهر جهانی است یا باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کنیم؟

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا سال ۹۸ و پیش از کرونا ما هم در حوزه سرمایه‌گذاری و هم در فعالیت‌های عمرانی مرتبط با حوزه گردشگری سیر صعودی داشتیم اما پس از آن سیر نزولی به خود گرفته است.

جوکار افزود: بدنه گردشگری ما در شرایط فعلی با ضعف بسیار زیادی روبه‌رو شده و رفع این موضوع به وسیله حمایت و کمک از فعالان گردشگری امکان‌پذیر است.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از صنعت گردشگری ایران الان اهمیت بسیار بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: موضوع بسیار مهمی که الان داریم این است که در الفاظ و استناد نباید گیر کنیم چرا که ما یک روپوشی درست کردیم و هیچ زمانی حاضر نیستیم درون آن را درست کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به اقتصاد گردشگری می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کرده و زمینه توسعه روز افزون در حوزه های مختلف را به وجود آورد خاطرنشان کرد: ما به راحتی شهر یزد را شهر جهانی می‌دانیم اما آیا واقعا استانداردهای شهر میراث جهانی در یزد وجود دارد؟ قطعا این چنین نیست و مردمی که در بافت تاریخی یزد دارند حتی احساس امنیت هم نمی‌کنند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5275

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.