• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

خود را برای اسکی در تابستان آماده کنید

  • کد خبر : 5604
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
خود را برای اسکی در تابستان آماده کنید

گردشگرآنلاین – یکی از جذابیت های سفر در تابستان، جذابیت های زمستانه آن است، برای مثال اسکی در تابستان از هیجان و لذت بسیار خاصی برخوردار است.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، منتظر سفر اسکی بعدی خود در این زمستان هستید؟ تا زمانی که در آن هستید تناسب اندام خود را حفظ کنید. بزرگترین مزیت کار کردن در خارج از فصل (در مقایسه با انتظار تا پاییز) این است که به شما امکان می دهد تا مدت زمان بیشتری نیازهای بدنی ورزش را تحمل کنید. علاوه بر این، تمرینات اولیه، عضلات شکمی، پشت و پاها به شما کمک می‌کند از آسیب‌های جدی‌تر مربوط به اسکی جلوگیری کنید.

برای اینکه در تعطیلات اسکی بعدی خود در بهترین حالت باشید، دقیقاً نیازی به اقدامات شدید ندارید (بخوانید: CrossFit اختیاری است). فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در این تابستان انجام دهید که همچنان می‌توانند همان تمرین‌های روتین تیم اسکی ایالات متحده را انجام دهند، اما نه به‌اندازه سخت و سفت و سخت.

دوچرخه سواری

هدف: پاها، شکم، استقامت

تناوب: ۵ روز در هفته برای تمرینات استقامتی، دو بار در هفته برای تمرینات قدرتی

نکته کلیدی برای ماندن در پیست ها در تمام طول روز و داشتن انرژی کافی برای صرفه جویی در فعالیت های اسکی در آینده، داشتن پاها و شکم قوی است. تنومند نگه داشتن آنها به شما این امکان را می دهد که تعادل خود را روی اسکی های خود حفظ کنید و به شما کمک می کند تا از خستگی در میانه شیب یا در امتداد مغول ها جلوگیری کنید. در غیر این صورت، شروعی دشوار خواهید داشت.

دوچرخه‌سواری در فصل خارج از فصل یک راه سرگرم‌کننده و عالی برای تقویت و نرم نگه داشتن ماهیچه‌ها است (و اگر به دوچرخه‌سواری کوهستانی در سراشیبی فکر می‌کنید، مقدار آدرنالین روزانه‌تان را افزایش می‌دهد).

با سرعتی آسان و معمولی در مسافت‌های طولانی‌تر شروع کنید تا به شما کمک کند استقامت داشته باشید، در عین حال ماهیچه‌های خود را دائماً در حال حرکت و ضربان قلب خود نگه دارید. اگر می‌خواهید برای تمرین قدرتی تا حدی بالا بروید، دنده‌ها (یا مقاومت روی دوچرخه ثابت) را بالا ببرید تا ماهیچه‌های پا تقویت شوند. مسیرهایی را انتخاب کنید که شامل بالا رفتن از سربالایی زیاد باشد.

شنای دامان

هدف: همه گروه های عضلانی و استقامتی

تناوب: یک بار در هفته، علاوه بر برنامه تمرینی معمول شما

این فقط یک راه عالی برای غلبه بر گرمای تابستان نیست. شنا همه گروه های عضلانی را تمرین می دهد و به شما کمک می کند تا برای یک روز در کوه استقامت داشته باشید. به علاوه، با بهبود تنفس به شما کمک می کند با بیماری ارتفاع مبارزه کنید.

با انجام حداکثر ۱۰ دور آهسته شروع کنید، سپس به تدریج تعداد دورها را تا ۵۰ (یا بیشتر) افزایش دهید.

تریل رانینگ

هدف: ماهیچه پا و تعادل

در حال اجرا است، با پیچ و تاب (و چند چرخش و تپه). در مقایسه با دویدن روی سنگفرش های سخت و صاف، دویدن در مسیر نه تنها ماهیچه های پای شما را تقویت می کند، بلکه به شما کمک می کند تا هنگام عبور از زمین های دشوارتر، روی حفظ تعادل خود با استفاده از گروه های مختلف عضلانی تمرکز کنید. علاوه بر این، کثیفی نرم روی مفاصل کمی آسان تر است. منظره عالی و هوای تازه یکی دیگر از امتیازات اضافه شده است.

قبل از رفتن به مسیرهایی که نیاز به سربالایی و پرش دارند، از مسیرهای آسان تر و طولانی تر شروع کنید.

تناسب اندام همیشه به این معنی نیست که به تمرینات معمولی خود پایبند باشید. کمی آن را با هم مخلوط کنید، یا یکی از این فعالیت ها را به عنوان جایگزینی برای روتین فعلی خود در نظر بگیرید، و در کمترین زمان خود را برای سفر اسکی بعدی خود آماده خواهید کرد.

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Donald Soolar است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=5604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.