• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

«درخت دوستی»؛ جشن بزرگ ویژه پدربزرگان،‌ مادربزرگان و نوه ها + پوستر

  • کد خبر : 6734
  • 10 مارس 2022 - 19:37
«درخت دوستی»؛ جشن بزرگ ویژه پدربزرگان،‌ مادربزرگان و نوه ها + پوستر

گردشگرآنلاین – رئیس سازمان فرهنگی،‌اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ «درخت دوستی» ویژه پدربزرگان،‌مادربزرگان و نوه هایشان خبر داد.

به گزارش گردشگرآنلاین از یزد،‌حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از برنامه‌های هفته درختکاری با اشاره به اینکه در طول هفته درختکاری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های متفاوت و خلاقانه‌ای طراحی و اجرا شده که یکی از آنها جشن بزرگ درخت دوستی است که در هفته آینده برگزار می شود اظهار داشت: از روز یکشنبه ۱۵ اسفند هر روز برنامه‌های متفاوتی از سوی سازمان و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست برگزار شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده که در برنامه های هفته درختکاری به صورت وییه مشارکت مردم را داشته باشیم و این اقدامات توسط خود شهروندان انجام شود خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته درختکاری،‌ جشن  «درخت دوستی» است که ویژه درختکاری توسط پدربزرگان، مادربزرگان و نوه‌هایشان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در این مراسم پدربزرگان و مادربزرگان به همراه نوه‌هایشان اقدام به غرس یک اصله نهال می‌کنند گفت: با غرس هر نهال در این مراسم شناسنامه‌ای برای نهال تهیه و با ذکر نام غرس کننده و نوه‌هایشان، به آنها تحویل می‌شود.

صداقت رویکرد سازمان فرهنگی،‌اجتماعی ورزشی شهرداری یزد را توجه به مسائل مورد نیاز جامعه دانست و  تصریح کرد: همزمان با این مراسم که در آخرین روز هفته درختکاری در نظر گرفته شده، مراسم جشنی با همراهی جمعی از شهروندان و مسئولان برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگر آنلاین به نقل از تسنیم،‌ وی با اشاره به اینکه توجه به درخت کاری در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که به صورت مستقیم به سلامت فردی و اجتماعی تاثیر می گذارد گفت: این جشن روز شنبه ۲۱ اسفند و همزمان با آخرین روز هفته درختکاری در بوستان شهدا واقع در میدان امام رضا(ع) یزد برگزار می‌شود.

جشن «درخت دوستی» در یزد برگزار می‌شود

جشن «درخت دوستی» در یزد برگزار می‌شود

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=6734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.