• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

دسترسی زائران به ضریح حضرت معصومه(س) فراهم شد

  • کد خبر : 1558
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۲
دسترسی زائران به ضریح حضرت معصومه(س) فراهم شد
گردشگرآنلاین - مدیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از ایجاد دسترسی‌های جدید به ضریح شریف کریمه اهل‌بیت (س) خبر داد و گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله همچنان با قوت دنبال می‌شود.

به گزارش گردشگرآنلاین از قم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی، مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با اشاره به اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت جدی در آستان مقدس دنبال می‌شود، عنوان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکیدات مسئولان بهداشتی آستان، محدودیت‌هایی در اطراف مضجع شریف حضرت معصومه (س) ایجاد شد تا شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حد امکان رعایت شود.

وی اضافه کرد: اکنون با نزولی شدن روند بستری و فوتی کرونا در قم و همچنین افزایش آمار واکسیناسیون محدودیت‌های اطراف مضجع شریف کاهش یافته است.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به تعیین مسیرهای جدید در اطراف مضجع شریف گفت: اکنون امکان دسترسی زائران به ضریح فراهم شده است اما همچنان زائران با حفظ فاصله و استفاده از ماسک به زیارت مشرف می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه خادمان آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س)در اطراف ضریح تدابیر بهداشتی را به صورت ویژه‌تر دنبال می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود و زائران همانند گذشته بتوانند بدون محدودیت‌ها به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف شوند.

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=1558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.