• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
پورفرج:

دعوت از بزرگترین تور اپراتورهای جهان برای حضور در ایران

  • کد خبر : 15056
  • 14 نوامبر 2022 - 10:57
دعوت از بزرگترین تور اپراتورهای جهان برای حضور در ایران
گردشگرآنلاین - رئیس جامعه تورگردانان کشور گفت: قصد داریم برنامه‌ای برای حضور بزرگ‌ترین تور اپراتورهای جهان در ایران تدوین و اجرا کنیم.

‌به گزارش گردشگرآنلاین، ابراهیم پورفرج، رئیس جامعه تورگردانان کشور با اشاره به دعوت از بزرگترین تور اپراتورهای جهان برای حضور در ایران گفت: شیوع ویروس کرونا طی سه سال گذشته موجب شد تا تورهای ورودی وضعیت خوبی نداشته باشند و تعداد آن‌ها کاهش پیدا کند. بیشتر آژانس‌ها طی این مدت درآمد چندانی نداشتند.

وی افزود: بعد از سه سال سعی کردیم با بازارهای هدف گفت‌وگو کنیم. قبل از شیوع کرونا بازارهای هدف ما شامل اروپا، آمریکا، چین، ژاپن و… بود.

پورفرج تصریح کرد: در حال حاضر برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کنیم. حدود سه هفته گذشته در نمایشگاه گردشگری ایتالیا با ۱۰ آژانس گردشگری شرکت کردیم که نتایج خوبی به همراه داشت.

رئیس جامعه تورگردانان کشور بیان کرد: برای نمایشگاه گردشگری آلمان که بزرگترین نمایشگاه گردشگری دنیاست و اسفندماه برگزار می‌شود، ۵۰۰ متر مربع فضا برای برپایی غرفه‌ها گرفتیم. همچنین برای نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا که قرار است بهمن‌ماه برگزار شود، حدود ۲۵۰ مترمربع زمین در نظر گرفتیم. تمام تلاش‌مان این است تا تعداد زیادی از آژانس‌ها در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند و کشورمان را بیش از گذشته معرفی کنیم.

پورفرج تأکید کرد: در دولت دهم ۱۳۵ شرکت از ۴۲ کشور که از بزرگترین توراپراتورهای جهان بودند به ایران آمدند که با استقبال خوبی روبرو شد. قصد داریم برنامه‌ای در این زمینه تدوین کنیم و از بزرگترین توراپراتورهای جهان برای حضور در کشورمان دعوت کنیم. در حال حاضر مذاکرات را در این زمینه با توراپراتورها شروع کردیم و این طرح را اوایل خردادماه سال ۱۴۰۲ اجرا خواهیم کرد.

جامعه تورگردانان ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ شمسی توسط گروهی از دفاتر و شرکت های بزرگ تورگردان ایرانی که در زمینه تورهای ورودی فعال بودند با نام کمیته تخصصی تورهای ورودی آغاز نمود. هدف از تشکیل کمیته فوق از میان برداشتن موانع و مشکلات موجود در مسیر تورهای ورودی و تسهیل ورود گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان به ایران بود. این کمیته در سال ۱۳۸۲ با توجه به ازدیاد تعداد دفاتر و شرکتهای تورآور و افزایش حجم فعالیت ها، به جامعه تخصصی تورگردانان ایران تغییر نام یافت.

دعوت از بزرگترین تور اپراتورهای جهان برای حضور در ایران

دعوت از بزرگترین تور اپراتورهای جهان برای حضور در ایران

منبع: جامعه تورگردانان ایران

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.