• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

ده نکته برتر برای تجربه بهترین سفر جاده ای که تاکنون داشتید

  • کد خبر : 4673
  • 09 ژانویه 2022 - 8:15
ده نکته برتر برای تجربه بهترین سفر جاده ای که تاکنون داشتید

گردشگرآنلاین – سفر جاده ای امروز به یکی از مفرح ترین کارها برای برخی افراد تبدیل شده، سفری که اگر با راهکارهای این مطلب همراه باشد دلنشین تر می شود.

به گزارش سرویس بین الملل گردشگرآنلاین، هیچ چیز سرگرم کننده تر از یک سفر جاده ای قدیمی نیست. من عاشق رفتن به جاده باز و کاوش در کشورمان هستم. اکنون، مدتی است که یک “سفر جاده ای” هستم و با وجود اینکه عاشق سفرهای هوایی هستم، اما عاشق سفرهای جاده ای هستم، زیرا اینگونه می توانید واقعا کشور را تجربه کنید. بنابراین وقت آن است که آهنگ ها و آهنگ های مورد علاقه خود را آماده کنید و ماجراجویی سفر جاده ای خود را با این ده نکته آسان سفر جاده ای برنامه ریزی کنید.

۱٫ سفر خود را برنامه ریزی کنید. ابتدا باید مشخص کنید که قرار است کجا بروید و سپس برای سفر برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی نیازی به زمان زیادی ندارد، اما باید مسیری را که قرار است رانندگی کنید و نقاط دیدنی در مسیری که می خواهید توقف کنید و کاوش کنید، بدانید. نیمی از لذت یک سفر جاده ای دیدن مکان های در طول مسیر است. من دوست دارم در سفرم MapQuest داشته باشم و آن را به عنوان برنامه اصلی حمله برای سفر جاده ای خود داشته باشم. GPS این روزها بسیار محبوب است و من آنها را توصیه می کنم، اما همیشه نمی توانید در هنگام برخورد با مناطق ساخت و ساز یا تصادفات در سفر به آنها اعتماد کنید. به همین دلیل ضروری است که یک نقشه واقعی برای مناطقی که به آن سفر خواهید کرد همراه خود داشته باشید و در صورت لزوم مسیرهای جایگزین را نیز برنامه ریزی کنید.

۲٫ قبل از رفتن هتل خود را رزرو کنید. بخشی از لذت سفر در جاده این است که هر جا که دلتان بخواهد توقف کنید، اما هیچ چیز بدتر از تجربه «بدون اتاق در مسافرخانه» در سفر جاده ای نیست. ممکن است متوجه نشوید که “نمایش تجاری کتاب های مصور”، “جشنواره توت فرنگی” یا همایشی در شهر در حین بازدید وجود دارد و اتاقی برای داشتن وجود ندارد. اگر رزرو خود را از قبل رزرو نکنید، نه تنها در معرض خطر خوابیدن در ماشین خود هستید، بلکه نمی توانید بودجه سفر جاده ای خود را به طور موثر مدیریت کنید. اگر با خانواده یا گروهی از دوستانتان به سفر می‌روید، اقامت در یک هتل تمام سوئیت یا حتی اجاره یک سهم زمانی را در نظر بگیرید، که یک گزینه عالی برای خانواده‌هایی است که در سفر جاده‌ای هستند. آیا می‌دانستید که ۹۰ درصد از افرادی که دارای اشتراک زمانی هستند، به طور منظم از آن استفاده نمی‌کنند؟ بسیاری از پیشنهادات عالی را می‌توان در برخی از هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ‌تر که اشتراک زمانی ارائه می‌کنند و بسیاری از آنها حتی یک ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن دارند، پیدا کرد. برای سفر جاده‌ای خود به اسکاتسدیل، یک سوئیت فوق‌العاده یک خوابه با یک آشپزخانه کوچک در یک زمان به طور مستقیم از طریق هتل با فقط ۱۰۰ دلار در هر شب از جمله مالیات در ویلاهای شرایتون دسرت اویزیس رزرو کردم.

۳٫ قبل از رفتن یا کرایه ماشین، ماشین خود را کامل تنظیم کنید. یک هفته قبل از اینکه به سفر جاده ای بروید، ماشین خود را سوار کنید و از مکانیک خود بخواهید مطمئن شود که مایعات ماشین پر شده است، فشار باد لاستیک های شما در بهترین حالت برای رانندگی در بزرگراه است، و هر گونه نگرانی ضروری دیگر در مورد شما. وسیله نقلیه آدرس داده شده است. اگر نیاز دارید چیزی را تعمیر کنید، بهتر است قبل از سفر جاده ای، آن را در مکانی انجام دهید که بتوانید به آن اعتماد کنید. بعلاوه، در شرایطی که یک وضعیت ضروری است، می تواند گران تر باشد. همچنین، مطمئن شوید که کیت ایمنی کنار جاده را فقط در مواقع اضطراری بسته بندی کنید. برای من این کیت شامل کارت عضویت انجمن اتومبیل آمریکا (عضویت برتر) من است. اگر خودرویی دارید که دیگر تحت گارانتی نیست یا دارای امداد جاده ای خودکار است، عضویت در انجمن خودروی آمریکا یک ضرورت است زیرا در صورت خرابی و یدک کشی خودروی خود، باعث صرفه جویی در ثروت شما می شود. اگر اصلاً نگران هستید که وسیله نقلیه فعلی شما “سفر جاده ای شایسته” نباشد، ممکن است بخواهید یک وسیله نقلیه برای سفر جاده ای خود اجاره کنید. من این کار را برای سفرم به آریزونا انجام دادم، زیرا در یک ماشین کرایه ای خرید زیادی پیدا کردم و برای سفر جاده ای خود آرامش خاطر داشتم.

۴٫ غذای خود را بسته بندی کنید و برای یک پیک نیک برنامه ریزی کنید. من به توقف در فست فودها در یک سفر جاده ای معتاد بودم. چیزی بود که در یک سفر در مورد آن احساس لذت می کرد، اما از آن زمان فهمیدم که ترجیح می دهم غذای خود را برای سفرم بسته بندی کنم. این نه تنها باعث می شود که سالم تر غذا بخورم، بلکه باعث صرفه جویی در پول نیز می شود، به خصوص اگر با خانواده خود سفر می کنید. همچنین، اگر از قبل برنامه ریزی کنید، ممکن است متوجه شوید که در سفرهای شما یک توقف عالی برای یک پیک نیک خوش منظره وجود دارد و چیدمان یک پیک نیک بسیار بهتر از پرواز از طریق Drive-through است. اگر توقفی دارید، یا برای پیک نیک یا برای کاوش در یک منظره خنک در طول مسیر.

۵٫ موسیقی عالی یا کتاب های شنیدنی را با خود بیاورید! موسیقی واقعاً موسیقی متن زندگی ماست و هر سفر جاده ای به یک موسیقی متن نیاز دارد. هر بار که آهنگ فیل کالینز از “No Jacket Required” را می شنوم به سفرم به سیاتل فکر می کنم، زیرا این اولین موسیقی بود که در آن سفر گوش می کردم. هر بار که موسیقی ویلسون فیلیپس را می شنوم به جزیره بندر باهاما و پیاده روی های شگفت انگیز در ساحل Pink Sands فکر می کنم. این به نوعی شبیه به داشتن یک آهنگ تم برای هر تعطیلات است، اما شنیدن موسیقی حتی امروز، خاطرات سرگرم کننده ای از سفرهای فوق العاده را تداعی می کند. من همچنین دوست دارم کتاب‌هایی را که دوست دارم بخوانم پیدا کنم، اما به نوعی گوش دادن به آن‌ها راحت‌تر است. اینجاست که کتاب‌های صوتی وارد می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را در دستگاه پخش mp3، آیفون یا سایر دستگاه‌های PDA خود دانلود کنید. !

۶٫ فراموش نکنید که برای بچه ها یک کیسه بی حوصلگی ببندید. چیزی که من از تهیه‌کنندگی امیلی کافمن برای «مامان مسافرتی» تلویزیون یاد گرفتم، این است که اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، باید مطمئن شوید که در طول سفر جاده‌ای خود سرگرمی زیادی برای آنها دارید. او به این کیسه بی حوصلگی می گوید. فراموش نکنید که همراه با بازی های سرگرم کننده سفر که شامل بازی های تخته ای مغناطیسی می شود، موسیقی کودکانه ای را برای کودکان خود همراه کنید. پخش کننده دی وی دی گزینه ای برای سفرهای طولانی مدت است و تا زمانی که کودک شما مستعد بیماری ماشین نباشد. مطمئناً، بازی‌های الکترونیکی بچه‌های شما را مشغول نگه می‌دارند، اما من شما را تشویق می‌کنم که زمان استفاده از این اسباب‌بازی‌ها را محدود کنید، مخصوصاً اگر در مناطق دیدنی عالی سفر می‌کنید. این یک فرصت عالی برای پیوند خانوادگی است و اگر فرزندتان در یک Game Boy گم شود، خاطره سفر از بین خواهد رفت.

۷٫ به یاد داشته باشید، یک سفر جاده ای به همان اندازه که در مورد مقصد است، به سفر نیز مربوط می شود. یکی از سفرهای جاده ای مورد علاقه من، روزی بود که خواهرزاده ام، جسیکا، ۵۲ مایل مسحورکننده را در «جاده به هانا» در جزیره مائویی در هاوایی رانندگی کردیم. هیچ وقت فراموش نمی کنم که در کتاب راهنما آمده بود: “یادت باشد حنا مقصد نیست، سفر است.” هانا در حدود ۵۲ مایلی کاهولوی واقع شده است، با این حال یک سفر معمولی به هانا حداقل سه ساعت طول می کشد، زیرا جاده بسیار پرپیچ و خم با تقریباً ۶۲۰ منحنی بر روی ۵۹ پل است که ۴۶ پل فقط یک خط دارند. این سفر جاده ای لذت بخش، سفری به یاد ماندنی است که از میان جنگل های بارانی سرسبز و گرمسیری می گذرد که مملو از آبشارهای در حال چرخش، سواحل شنی سیاه، صخره های گدازه خوش منظره، غرفه های میوه تازه و دامنه های استوایی است. من و جسیکا حداقل ده بار از جمله یک توقف برای پیک نیک در آن ساحل شنی سیاه توقف کردیم. ما از آبشارها، میوه فروشی های خوشمزه و باغ گل های استوایی زیبا عکس گرفتیم. باید درمان کنی شما تعطیلات سفر جاده ای به همان روشی که ما در جاده هانا انجام دادیم: از سفر جاده ای خود به عنوان یک سفر لذت ببرید نه مقصد.

۸٫ از هر توقف به خوبی استفاده کنید. من دوست دارم توقف هایم را برای سوخت، غذا و سرویس های بهداشتی طوری برنامه ریزی کنم که از زمانم به نحو احسن استفاده کنم و زمان را برای سه توقف به جای یک توقف تلف نکنم. احتمالاً مهمترین چیز این است که هر بار که توقف می کنید، مطمئن شوید که همه افراد داخل ماشین از سرویس بهداشتی استفاده می کنند (حتی اگر فکر می کنند در آن زمان مجبور نیستند). این کار توقف هایی را که فقط برای این منظور انجام می دهید کاهش می دهد. همچنین، اگر با بچه ها سفر می کنید، و فقط باید برای دستشویی توقف کنید، توصیه می کنم در استارباکس توقف کنید. والدین می توانند یک قهوه یا یک چای یخ بخورند، دستشویی ها تمیز هستند، و مزاحمت های زیادی برای بچه ها (مانند اسباب بازی برای خرید) وجود ندارد که ممکن است ایستگاه کامیون یا پمپ بنزین داشته باشد. از مکان یاب فروشگاه Starbucks در وب سایت آنها استفاده کنید تا به شما کمک کند تا قبل از رفتن، توقف های خود را برنامه ریزی کنید. “تخم مرغ خوبی” باشید و تا زمانی که آنجا هستید از استارباکس خرید کنید.

۹٫ اجتناب از مشکل. وقتی در یک سفر جاده ای هستید، باید عاقل باشید. با گذاشتن اشیای قیمتی خود روی صندلی ماشین (بازیکن دی وی دی، گیم بویز و غیره) هدف جنایت قرار نگیرید و هر جا با بالش و پتو در یک سفر جاده ای هستید تبلیغ نکنید. هنگامی که ماشین خود را پارک می کنید، اشیاء قیمتی و وسایل راحتی موجود در سفرهای جاده ای را پنهان کنید. اگر در مخفی نگه داشتن سرنخ‌های «من در سفر جاده‌ای هستم» فعال هستید، هر دزد یا مشکل‌ساز باید درست در کنار ماشین شما راه برود. دیگر ملاحظات عاقلانه خیابانی این است که همیشه در جایی پارک کنید که نور و ترافیک مناسبی وجود دارد و مطمئن شوید که هر زمان که ماشین خود را ترک می‌کنید، شیشه‌های خود را جمع کرده و درها را قفل کنید. اگر بیمه اضافی برای ایمنی را دوست دارید، ممکن است بخواهید مواردی مانند “باشگاه” را نیز خریداری کنید. در نهایت، وقتی در حال رانندگی هستید، مراقب سرعت خود باشید. سرعت گرفتن به شما این شانس را می دهد که بلیط تهیه کنید و مهمتر از آن، زمان شما را برای واکنش در صورت نیاز کاهش می دهد. اگر شما راننده هستید، مسئولیت مسافران خود را بر عهده دارید. وقتی تابلوهایی را می بینید که می گویند: “محدودیت های سرعت عکس اعمال می شود” آنها را باور کنید. سایر نکات خوب رانندگی شامل پرهیز از ساعت شلوغی، به خصوص در شهرهای بزرگتر است و در صورت امکان به نوبت با سایر افراد داخل خودرو رانندگی کنید. همچنین اگر با محیط اطراف خود آشنایی ندارید، بهتر است از رانندگی در شب خودداری کنید.

۱۰٫ گرفتن یک کارت شهر برو و تا ۵۵٪ در جاذبه ها و پارک های موضوعی در مقصد تعطیلات خود صرفه جویی کنید. سال گذشته، من خواهر زاده ۸ ساله ام الکسیس و برادرزاده ۱۰ ساله ام تایلر را برای تعطیلات بهاری خود به لس آنجلس بردم (البته با استفاده از Southwest Airlines Reward Miles) و یک سفر جاده ای به پایین انجام دادیم. به سن دیگو آن زمان بود که کارت Go City پس انداز برای سن دیگو را کشف کردم. با این کارت، صدها دلار در پذیرش لگولند، پارک حیوانات وحشی، باغ وحش سن دیگو و جاذبه‌های دیگر از جمله تماشای نهنگ در اقیانوس آرام فقط با خرید کارت Go San Diego صرفه‌جویی کردم.

به جای پرداخت جداگانه برای هر جاذبه محلی، برای حداکثر ۴۰ جاذبه (بسته به شهری که از آن بازدید می کنید) یک قیمت می پردازید و می توانید تجربه خود را ایجاد کنید، فعالیت های خود را بر اساس آنچه دوست دارید انجام دهید تنظیم کنید، و در عین حال از لذت فوق العاده ای نیز برخوردار شوید. پس انداز. به عنوان مثال، با برو کارت لس آنجلس، می توانید کارت های یک، دو، سه، پنج یا هفت روزه را با قیمت پایین و پیش پرداخت شده انتخاب کنید تا به ۴۰ جاذبه موجود دسترسی داشته باشید. این در مقایسه با خرید مستقیم بلیط در Universal Studios Hollywood، LEGOLAND California، Knott’s Berry Farm، Paramount Studios، Queen Mary و بسیاری از جاذبه های دیگر تا ۵۵% صرفه جویی می کند. کارت های شهر برو در بسیاری از شهرها و مقاصد تعطیلات در ایالات متحده از جمله لس آنجلس، شیکاگو، بوستون، لاس وگاس، نیویورک، سن دیگو، سان فرانسیسکو، هونولولو، اورلاندو، میامی، سیاتل، بلو ریج و حتی تورنتو موجود هستند.

نکات پایانی: تلفن همراه خود را فراموش نکنید و مطمئن شوید که هنگام رانندگی از آن استفاده می کنید “هندز آزاد” هستید. در بسیاری از ایالت ها، این قانون است، اما در عین حال بسیار خطرناک است. همیشه هنگام رانندگی از تلفن همراه خود “هندز آزاد” استفاده کنید. فراموش نکنید که قبل از حرکت نرم افزار خود را در تلفن همراه خود به روز کنید زیرا نمی خواهید هزینه های بالاتری برای هزینه های رومینگ دریافت کنید. در نهایت، این یک ایده واقعا خوب است که در مواقع اضطراری یک نسخه از برنامه سفر خود را برای سایر اعضای خانواده یا دوستان ایمیل کنید – این ایده به ویژه برای زنانی است که با هم سفر می کنند. اکنون، ایمن رانندگی کنید و از آن لذت ببرید!

شما می توانید جزئیات بیشتر در وب سایت من در Best-Travel-Deals-Tips.com.

[ad_2]

ترجمه این مطلب توسط تیم مترجم گردشگر آنلاین
انجام شده و منبع اصلی آن وبسایت Marianne Schwab است

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=4673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.