• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
در یک اتفاق نادر

دو بازدیدکننده در موزه رضا عباسی حبس شدند!

  • کد خبر : 14899
  • 13 نوامبر 2022 - 10:53
دو بازدیدکننده در موزه رضا عباسی حبس شدند!
گردشگرآنلاین - درهای طبقه سوم موزه رضا عباسی در حالی به روی دو نفر از بازدیدکنندگان پلمب شده بود که آنها هنوز از موزه خارج نشده بودند.

به گزارش گردشگرآنلاین، چند روز پیش طبق روال همیشه درهای طبقات موزه رضا عباسی در ساعات پایانی بازدید، پلمب شد. مسئولان موزه یکی یکی طبقات را بررسی کرده و درهای آن را بستند تا به طبقات پایین رسیدند اما تماس‌های مکرر با موزه موجب شد آنها متوجه حضور دو بازدیدکننده در طبقه سوم شوند.

شنیده‌ها پیرامون این اتفاق نادر، متعدد و متفاوت است برخی می‌گویند این افراد به مدت سه ساعت از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در طبقه سوم گیر افتاده بودند اما در این باره ناهید نجفی مدیر موزه رضا عباسی با بیان اینکه گفته‌ها درباره این اتفاق غلو آمیز بوده در راستای شفاف سازی، توضیح داد: دو نفر از بازدیدکنندگان در ساعات پایانی، هنگامی که می‌خواستند از طبقه سوم خارج شوند متوجه شدند درهای طبقه سوم به روی آنها بسته شده است. از آنجا که این افراد به توصیه یکی از همکاران به دیدن این موزه آمده بودند، او را در جریان این اتفاق گذاشتند. او نیز مسئولان یگان حفاظت موزه را که آن زمان در حال پلمب بخش‌های دیگر بودند مطلع کرد. این روند در مدت کمی رخ داد و بازدیدکنندگان تنها یک ربع داخل موزه بودند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور این اتفاق افتاده درحالی که باید قبل از پلمب، همه موارد ایمنی و حضور افراد در موزه بررسی شود گفت: قطعاً باید این مورد هم چک می‌شد اما متأسفانه سهل انگاری شده است. ایراد از شخص بود. هر تالار را یک نفر پلمب می‌کند نگاهی سطحی انجام شده و دقت لازم را نکرده است. این توجیه نیست. به هر حال کار اشتباهی انجام گرفت.

نجفی ادامه داد: بازدیدکنندگان در کمال آرامش موضوع را اطلاع داده بودند و هیچ اتفاقی از سوی آنها در موزه نیفتاده است ضمن اینکه هر دوی آنها در صحت و سلامت از موزه خارج شدند.

دو بازدیدکننده در موزه رضا عباسی حبس شدند!

دو بازدیدکننده در موزه رضا عباسی حبس شدند!

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=14899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.