• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

«رادیو جام‌جهانی» ۲۴ ساعته فعالیت دارد

  • کد خبر : 15388
  • 22 نوامبر 2022 - 9:12
«رادیو جام‌جهانی» ۲۴ ساعته فعالیت دارد
گردشگرآنلاین - مدیر رادیو جام‌جهانی درباره جزئیات شبکه رادیویی جام جهانی که از دیروز افتتاح شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گردشگرآنلاین، مهدی آذرمکان درباره فعالیت رادیو جام‌جهانی اظهار کرد: این شبکه از روز گذشته شروع به کار کرد و تا بیست‌وهفتم آذرماه که آخرین مسابقه جام جهانی قطر برگزار می‌شود، فعالیت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: فعالیت این شبکه ۲۴ ساعته است. از ۶ صبح تا ساعت ۱۳ برنامه‌های تولیدی و زنده که در حوزه جام‌جهانی است روی آنتن می‌رود، همچنین مستندهایی درباره تیم‌ها داریم. چند برنامه زنده از ساعت ۱۳ تا ۱ بامداد به همراه رقابت‌ها پخش می‌شود که با تحلیل کارشناسان همراه است.

مدیر رادیو جام جهانی تصریح کرد: از ساعت یک بامداد تا ۶ صبح گزیده‌هایی از بهترین برنامه‌های دیگر شبکه‌ها و همچنین بهترین مسابقه روز قبل را پخش می‌کنیم.

وی درباره پرداخت همه شبکه‌ها به جام جهانی و وجه تمایز این شبکه با دیگر شبکه‌ها اضافه کرد: تفاوتی که شبکه جام جهانی دارد این است که ما از جزیره کیش روی آنتن می‌رویم. تحلیل کارشناسی، استودیو و گزارشگران در کیش مستقر هستند، همچنین از ظرفیت‌هایی که در کیش است در بدنه کارشناسی و بدنه صداوسیما به عنوان گزارشگر و گوینده استفاده می‌کنیم و به این ترتیب با نهادهای همکار، هم‌افزایی داریم.

آذرمکان اظهار کرد: در دوره‌های قبلی جام جهانی فقط یک گزارش از رادیو پخش می‌شد اما هم‌اکنون دو گزارش پخش می‌شود؛ یک گزارشگر از رادیو ورزش و یک گزارشگر هم از رادیو جام جهانی رقابت‌ها را گزارش می‌کند، به ویژه که هشت بازی تلاقی دارند و از ۱۶ بازی که با هم برگزار می‌شود هشت بازی را رادیو ورزش و هشت بازی هم در رادیو جام جهانی گزارش می‌شود.

وی به تعداد گزارشگران اشاره و بیان کرد: ۱۲ تا ۱۵ نفر گزارشگران ما هستند که گزارشگران قدیمی رادیو ورزش و برخی همکارانی از کیش هستند. خسرو والی‌زاده، مهرزاد عطاران، آرش اسدی و علی‌اکبر ارمنده‌ای از این جمله هستند.

«رادیو جام‌جهانی» ۲۴ ساعته فعالیت دارد

«رادیو جام‌جهانی» ۲۴ ساعته فعالیت دارد

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=15388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.