• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

  • کد خبر : 17453
  • 09 ژانویه 2023 - 9:58
رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن
گردشگرآنلاین - رالی گردشگری بانوان به مناسبت روز زن در تهران برگزار شد.

به گزارش گردشگرآنلاین از تهران، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این رالی به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و در همکاری با کانون به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامی‌داشت مقام زن، برگزار شد.

این رالی روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ با شعار «از خودمان شروع کنیم» و با هدف فراهم آوردن امکان مشارکت بانوان در فعالیت‌های اتومبیلرانی، ارتقاء دانش و مهارت رانندگی بانوان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تکریم و تعظیم جایگاه و مقام والای زن و مادر، برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه سال در کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی شرکت کردند و با قوانین و مقررات رالی‌های گردشگری و نحوه مسیریابی بر اساس نقشه، آشنا شدند.

خط شروع و پایان این رالی گردشگری که توسط تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طراحی شد، شهرک آزمایش تهران بود.

رالی‌های گردشگری یک رویداد فرهنگی ـ آموزشی شناخته می‌شوند که ملاک انتخاب نفرات، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول درست رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه‌خوانی و مهارت مسیریابی و … است.

مراسم اعلام نتایج و اهداء جوایز رالی گردشگری بانوان، سه‌شنبه ۲۰ دی ماه با حضور فرماندهان پلیس فراجا و مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.

رالی نوعی اتومبیل‌رانی است که در جاده‌های عمومی یا خصوصی با تولیدات اصلاح شده یا اتومبیل‌های مخصوص جاده ای ساخته شده انجام می‌شود. این رقابت با عدم اجرای بر روی مدار مشخص می‌شود، در عوض در یک قالب نقطه به نقطه است که در آن شرکت کنندگان و رانندگان مشترک آنها بین نقاط کنترل تنظیم شده (مراحل ویژه) رانندگی می‌کنند، و در فواصل منظم از یک یا چند نقطه شروع حرکت می‌کنند. تجمعات ممکن است با سرعت خالص در مراحل یا جایگزین با رانندگی به یک زمان ایده‌آل از پیش تعیین شده در مراحل برنده شوند.

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://gardeshgaronline.ir/?p=17453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.